Gå til innhold

Hva er deres slanke mål?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva veier du? Hva vil du veie? Hvordan skal du nå målet? :)

 

Jeg vil ned til 66 kg, og veier nå 78 kg.. Trener pilates. går turer og spiser sunt. Vil gjerne klare det i løpet av et halvt år! :) håper ikke det er umulig.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke veid meg siden jul, da var jeg 80,5 kg. Skal veie meg igjen imorgen faktisk :)

For 1 1/2 år siden startet jeg på 100,2 kg. Målet er i utgangspunktet å prøve å komme ned til 70.

 

Jeg har faste måltider, og har da lagt opp til ca hvor masse jeg får spise til hvert måltid. Og jeg sykler på trimsykkel 6-8 ganger i uka.

Jeg har gjort en livsstilendring, jeg er ikke direkte på diett. Det gjør at jeg ikke fokuserer for masse på å spise sunt, men jeg begrenser mengdene veldig og tenker over hva jeg putter i munnen. Jeg lever nå ca slik jeg har tenkt å leve resten av livet. Istedenfor å prøve å pine meg selv til å bare spise slankemat for å så sprekke x-antall ganger. Det har jeg prøvd mange nok ganger.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ila et par år har jeg gått ned fra 65-55 kilo uten å ha gjort drastiske endringer. Bare litt sunnere mat og mer trening ( Men ikke bevisst slanka meg) Håper å gå ned 5 kilo til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide 65 kg før jeg ble gravid, er nå i uke 34 og 78 kg. Målet mitt var å holde meg unna 80kilosgrensen, men det ser ut til å ryke. Kjipt, men ikke noen krise akkurat. Håper å være tilbake til førgravid vekt til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Er 85 no, og var 73 då eg vart gravid med nr 3. Håpar å klare å gå ned til 70 kg, og at eg klarer det i løpet av eit år. Må berre vere tålmodig nokre veker til, før eg får starte opptreninga etter keisersnittet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg veier nå ca 68kg, vil ned til 59kg..

Skal nå det ved å spise sunnt, gå turer, sykle til jobben, bruke trappen og jogge turer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg veier 56 og skal opp til 58, få mer muskler og definert kropp. Og på den måten gå ned i midje, lår og rumpe. Nå føler jeg meg mer som et løst pølseskinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier i dag 64,9 kg, og målet er i utgangspunktet 55 kg (er 156 cm). Det kan endre seg da jeg trener og dermed får mer muskler som gjør at jeg kanskje vil være fornøyd før jeg er nede i 55.

 

Det viktigste for meg er å være fornøyd med meg selv, ikke tallet på vekten:)Trener styrke 3 ganger i uken+ intervall 2-3 ganger.Nå er jeg på PSMF for å få en kickstart.ønsker også mer markerte muskler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest <3Barn&Engler<3

Her ble PSMF- dietten brått avsluttet på onsdag, alt for lite søvn, null energi og en sønn som sliter med tenner, ble dårlig kombo. Håper å starte opp igjen om 2 ukers tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide 98 kilo da jeg begynte ifjor vår. Har gått ned til 84 kilo nå, og vil helst ned til 65 hvertfall. Er lav, så burde nok veie mindre enn det også, men vi får se. :) Greit å ikke har et altfor uoppnåelig mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 1.69 cm, og etter graviditetet med lillemor veide jeg 76 kg, startvekt var 69 kg. Nå 6 mnd etter veier jeg 67-68 kg, men vil veldig gjerne ned til 62 kg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ingen konkrete kg-mål, men vil se så bra at at jeg kunne stilt i bikiniklasse. Også vil jeg kunne ha på olabukser uten stretch med hvit singlet inni og se bra ut med det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Jeg har ikke veid meg siden jul, da var jeg 80,5 kg. Skal veie meg igjen imorgen faktisk :) For 1 1/2 år siden startet jeg på 100,2 kg. Målet er i utgangspunktet å prøve å komme ned til 70. Jeg har faste måltider, og har da lagt opp til ca hvor masse jeg får spise til hvert måltid. Og jeg sykler på trimsykkel 6-8 ganger i uka. Jeg har gjort en livsstilendring, jeg er ikke direkte på diett. Det gjør at jeg ikke fokuserer for masse på å spise sunt, men jeg begrenser mengdene veldig og tenker over hva jeg putter i munnen. Jeg lever nå ca slik jeg har tenkt å leve resten av livet. Istedenfor å prøve å pine meg selv til å bare spise slankemat for å så sprekke x-antall ganger. Det har jeg prøvd mange nok ganger.. :P

 

Hmm ser hva jeg har skrevet for godt 6 mnd siden. Det ble ikke helt slik nei..

Jeg kom meg såvidt under 80 kilo. Slet virkelig med å komme videre.. :o

Så gikk helsa til h..... Jeg kan ikke trene, kan knapt gå en tur. Ja de verste dagene hviler jeg hele dagene til barna kommer hjem og teller timer til de legger seg :( Og det blir bare verre.

 

Jeg skal gifte meg neste sommer og har et sterkt ønske om å være ca 70 kilo (+) da. Så jeg har hoppet på en aldri så liten noka diett. Det funket som bare det. Før ferien var jeg 75,3 kilo. Etter ferien var jeg 77,6 kilo. Nå har jeg startet opp igjen og håper at jeg klarer å gå ned de siste kiloene på denne måten. Kampen begynner vel for fullt når jeg skal stabilisere og prøve å klare å holde meg på 70 kilo. Brudekjolen henger allerede oppe og jeg passer den, men vil gjerne ned litt for å klare å sitte også hahahahaha :D

 

Ja sånn kan livet snu på noen få mnd :(

Håper jeg når målet (så får jeg heller kave med dette stabiliseringsperioden) på denne måten. Selv er jeg litt flau, men prøver for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier 80 kg (vekta har på en måte stoppet der, uansett hva jeg spiser), og første målet mitt er å gå ned til 75.

Hovedmålet er egentlig 70, men jeg må ta en kg av gangen etter jeg når 75.

Jeg har litt kraftig beinbygning (eller hva man skal kalle det) og ser rett og slett syk ut om jeg blir for tynn.

 

Sett bort i fra vekt så er målet mitt rett og slett å stramme opp kroppen, spesielt mage, lår og armer.

Har ikke som mål å bli tynnest mulig, men å kunne slenge på meg en singlet eller en vanlig, tynn genser uten å bekymre seg for alle valkene overalt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fødte for 4 uker siden,så ennå ikke kommet inn i klærne mine :(

 

Veier nå 53 kg,og skal ned til 47 kg.Da slipper jeg å kjøpe ny garderobe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Jeg fødte for 5 mnd siden og veier 65 kg. Kommer meg inn i de gamle klærne, men de sitter ikke fint. stramt og tyter litt ut over buksen osv. Vil gjerne veie 60 kg. Er 173cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...