Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #1 Skrevet 30. januar 2012 Søsteren min har vært samboer i over 10 år nå,de har 2 barn,og hun venter nå deres tredje. Det som er saken er at samboeren hennes flørter med meg. Sender upassende meldinger,og har til og med prøvd å kysse meg ved et par annledninger.(Men det er flere år siden,og han var full,så unnskyldte han litt med det. Men nå har det liksom dukka opp igjen pga. meldinger han sendte en kveld. Det er så veldig ubehagelig at han gjør sånn!Og jeg skjønner liksom ingenting,hvorfor han holder på sånn. Han er en veldig alright kar bortsett fra dette,så jeg begriper ikke hvorfor han skal tulle sånn! Virker ikke som søsteren min har den minste anelse om at han er sånn heller.Hun virker liksom så veldig fornøyd med han osv. Tenker som så at når han flørter med meg som er søstera,tenk hva han muligens gjør når han er på alle forretningsreisene sine i både inn- og utland! Forferdelig å tenke på. Grunnen til at jeg skriver om det her,er at jeg ikke kan spørre noen jeg kjenner til råds. Hva skal jeg gjøre? Hvis jeg forteller hun det får hun jo det helt forferdelig vondt.Og hele familien kan gå i oppløsning.Barna må vokse opp uten mor og far sammen osv,osv.Det blir jo så store konsekvenser. Men hvor lenge til kan jeg la det gå uten å si noe,liksom.Det er jo feil det og. Må jeg si noe,eller skal jeg la være å blande meg?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 30. januar 2012 #2 Skrevet 30. januar 2012 Du skal i noe til ham. Spar på alle meldingene, og informer ham om at du kommer til å vise dem- samt fortelle alt- til din søster, dersom han fortsetter.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #3 Skrevet 30. januar 2012 Har du ikke snakket med han da?! Si at det er fullstendig uakseptabelt å drive på sånn:( For en tosk må jeg si:p
litekreativtbrukernavn Skrevet 30. januar 2012 #4 Skrevet 30. januar 2012 Om familien skulle gå til grunne, så er det tross alt han som har tatt det valget -ikke du! Han er idioten som sender mld og flørter. -og det er eventuelt konsekvensen av valg han selv tar... Jeg hadde sagt det til min søster, men nå har vi et veldig nært forhold også. Det ville gitt henne muligheten til å konfrontert, og tatt noen valg. å ikke si noe, men at noe kom ut senere (hva om hun plutselig finner meldingene til deg på mobilen hans, han innrømmer det eller at hun tar han i å være utro med noen andre flere år ifra nå?!), ville fått min søster til å føle seg lurt av meg iallefall.... Følelsen av at andre har vist, men ikke du selv er kjip!
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #5 Skrevet 30. januar 2012 Hva et det han har skrevet? Kan du ha misforstått? Dette er en forferdelig situasjon å komme opp i.....
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #6 Skrevet 30. januar 2012 Ganske sikker på at jeg ikke har missforstått. Men han skrev ingenting sånn veldig direkte,liksom.Han ville vi skulle gå på kino sammen og han skrev at jeg skulle si fra hvis det gikk noen bra filmer,for det var så koselig å få melding fra meg.sånne ting.jeg synes iallefall at det ikke er greit å skrive sånt,men. Også er det jo flere hendelser for noen år tilbake da,som jeg nevnte i første innlegget.
ama<3 Skrevet 30. januar 2012 #7 Skrevet 30. januar 2012 Du MÅ si noe til søsteren din! Jeg hadde følt meg snytt om alle visste noe - unntatt meg! Det får bli hennes valg hva som eventuelt skjer videre... Men nesten verre å la henne ikke få hvite.. selv om noen ikke vil vite det... Kanskje du skal vise henne meld å spørre hva hun syntes om det? Hvis mannen er en storsjarmør av natur å godsnakker sånn med alle så er dt ikke sikkert hun syntes de meld var noe ille.. men jeg aner ikke.. hadde reagert om min mann sa sånt... Nei si fra du.. syntes jeg henne fortjener.
MrsMilla Skrevet 31. januar 2012 #8 Skrevet 31. januar 2012 Du MÅ si noe til søsteren din! Jeg hadde følt meg snytt om alle visste noe - unntatt meg! Det fÅr bli hennes valg hva som eventuelt skjer videre... Men nesten verre Å la henne ikke fÅ hvite.. selv om noen ikke vil vite det... Kanskje du skal vise henne meld Å spørre hva hun syntes om det? Hvis mannen er en storsjarmør av natur Å godsnakker sÅnn med alle sÅ er dt ikke sikkert hun syntes de meld var noe ille.. men jeg aner ikke.. hadde reagert om min mann sa sÅnt... Nei si fra du.. syntes jeg henne fortjener. Nei, synes du skal bruke dette heller mot ham. Si at om han ikke skjerper seg 100% og oppfører seg, sÅ sier du alt og viser meldingene til søstera di! Da kanskje han skjønner alvoret og snur om - uten at familien nødvendigvis splittes opp. Bare vær litt tøff mot ham.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #9 Skrevet 1. februar 2012 signerer 20:29! Snu om situasjonen. Tenk hvis du var deg og sin mann det var snakk om? Hva hadde du ønsket da?
Netti*** Skrevet 1. februar 2012 #10 Skrevet 1. februar 2012 Kjenner ikke til et eneste menneske som ville sendt melding av det slager mange ganger uten noe som helst respons, eller en avvisende respons. Så det første du burde gjøre er noe med svarene dine. Skriv tilbake: ikke faen, du er sammen med søstera mi ditt svin. Han slutter da. MEN om han skriver til andre som også flørter tilbake vet du jo ikke, mest sannsynlig så ville gått til søstra og gitt henne beskjed.
Preggie Skrevet 1. februar 2012 #11 Skrevet 1. februar 2012 Jeg hadde vært veldig tydelig til ham neste gang dette skjer, at du ikke setter pris på hans "tilnærmelser", at du synes det er ubehagelig og at hvis han ikke slutter må du snakke med søsteren din om det. Ifht. om han også gjør dette mot andre kvinner eller når han er på foretningsreiser, så tenker jeg at dette ikke er noe du kan ta ansvar for. Dette er tross alt bare mistanker du har, og jeg regner med at du ønsker å fortsette å ha ett godt forhold til søsteren din - og ham, fremover. Da ville jeg i hvertfall vært veldig sikker i min sak, før jeg lagte en stor sak ut av det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå