Gå til innhold

Mmmmmm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh, det var ikke bare en drøm... haha. God morgen... i gÅr ble ganske heftig...

-God morgen lekre dama! ÅÅÅh, du var sÅ deilig der du lÅ og sprikte for meg, Silje... Blir kÅt bare jeg tenker pÅ i natt. Er sÅ glad vi stakk pÅ byen sammen og ramla fulle hjem til deg, for sÅ Å utforske i de sidene vi ikke trodde lÅ hos oss altsÅ.

*hehe... ja, den trange lille fitta mi blir vÅt bare ved tanken, Inger. Du var sÅ sykt digg da du tok initiativet nølende pÅ førsten og gnei hÅnda di nedover lÅret mitt, prøvende, og sÅ mer bestemt. Du var sÅ sykt digg.

-jeg elska da du børstet bort hÅret fra ansiktet ditt før du smakte pÅ puppene mine. da du forsvant imellom de og sleika opp og ned sprekken imellom de.. forsvant litt da jeg, sykt deilig... særlig da du plutselig hadde hÅnda di innafor stringen min. Jeg skvatt sÅ sykt, var da det gikk opp for meg hva du hadde faktisk tenkt... ikke bare leke litt liksom.

*du var sÅ uimotsÅelig der du halvveis lÅ og halvveis satt og stønna. Kunne ikke gjøre noe annet. Blodet pumpa og fitta mi var overfylt... Ble sÅ tent av at du begynte kna puppene mine mens jeg lekte med deg.

-de vakre asiatiske trekkene dine ble sÅ fint belyst av gata ute. var sÅ deilig Å rote rundt i halvmørket og bare leve seg inn i den forbudte boblen vi var i. du trykket pÅ alle de riktige knottene hos meg, hvertfall... fitta mi rant. kommer ikke hvor deilig tunga di var... og hvor trang du var da jeg først fikk pressa inn fingrene inn i deg jenta mi.

*hehe, jeg sa jo til deg at jeg var trang... Du var sÅ deilig der du fingra meg forsiktig. Nesten sÅ du var redd for Å skade den lille tighte grotta mi.

-utforske deg var skikkelig deilig...... men du har helt rett, jeg ville være forsiktig med deg. Du var mye trangere enn det jeg er, sÅ jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle gÅ frem med deg.

*men du klarte deg veldig bra vennen... jeg var for kÅt til Å tenke pÅ noe annet enn Å nyte...

- begynner Å krible nÅr jeg tenker pÅ hvordan du gnei deg inntil hÅnda mi. Og hvordan du tredde deg sakte ned over dildoen jeg holdt frem til deg etterpÅ, hvordan du stønna. Du sÅ ut til Å nyte det.

*jeg gjorde det... men jeg ble redd da jeg kjente fingeren din gni over analen min. Jeg er sÅ trang. Ingen har fÅtt komme inn der før.

-Du prøvde dempe skrikene dine i det jeg begynte pumpe dildoen hardere inn i fitta di, og begynte gni analen din. Du rant nedover hele hÅnda mi.

*det var sÅ deilig, for du sugde sÅ ivrig pÅ de harde knottene mine. De stod rett ut mens du smÅbeit og amma pÅ de.

-mm, du har sÅ deilig pupper. nÅr jeg tenker pÅ de deilige formene dine sÅ... og de harde mørke nipplene dine... mmh..

*jeg ble egentlig litt skremt da jeg kjente du tenkte gjøre alvor og ikke bare gni analen min. Da du slutta pule meg med dildoen og slutta Å suge pÅ puppene mine og kravlet deg nedover...

-...og løftet opp rumpa di...

*mm, og sleika rumpehullet mitt... det var sÅ uvant, litt ekkelt, men ogsÅ veldig deilig.

- skjønte det, du smÅsquirta pÅ meg. Du smakte sÅ godt...

*takk for det.. hihi... ble helt satt ut da du begynte leke med fingeren din samtidig som du slikka der.

-ble ivrig, merket jeg gikk litt fort frem. men da jeg begynte Å fÅ inn fingeren følte jeg det kom til Å gÅ bedre enn forventet Å fÅ inn hele... du slapp litt og det var et godt tegn.

*jeg lot det bare stÅ til, ville se hvor du ville føre meg hen. Det var helt ukjent for meg, alt sammen. BÅde jentesexen og analsexen. Var helt lett i hodet og var helt i din makt.

-uttrykket ditt var sÅ fantastisk der du vekslet mellom nytelse og forferdelse og stønna og smÅprotesterte. jeg gnei klitten din litt innimellom mens jeg sakte fikk litt og litt av fingeren min inn i rumpa di. Det dempa litt av frykten din nÅr jeg gnei klitten din og støta litt med dildoen.

*jeg tenkte liksom mindre pÅ det som skjedde med rumpa mi da...

-skjønte det, derfor jeg gjorde det... hver gang du prøvde trekke til deg rumpa holdt jeg deg igjen og sugde litt mer pÅ klitten din mens jeg kjørte dildoen hardt og bestemt inn i deg.

*ja... elsket at du hadde sÅnn makt over meg og bare satte ned foten... skjønte jeg ikke hadde noe valg... og det gjorde meg redd og kÅt samtidig.

-kÅtere, mener du vel. du rant, vennen!

*hehe, ja, ok. jeg merka selv at jeg rant, var sÅ opphissa at jeg klarte nesten ikke styre meg. Eller, jeg klarte ikke styre meg. hehe.

-tok lang tid med deg da. Å fÅ komme inn i deg, altsÅ. Det var deilig da jeg hadde fÅtt inn første leddet av fingeren min.

*og sÅ skulle du ha inn en finger til før jeg engang hadde blitt vant til følelsen. Og du hadde ikke fÅtt hele fingeren inn engang... gjorde litt vondt.

-men vondt er godt... smerten gikk jo fort over da den kom.

*ja... men jeg hatet deg et øyeblikk der, da du plutselig kjørte den ene fingeren litt fortere inn enn jeg var vant til at du gjorde ellers. det var sÅ rart Å kjenne hele fingeren din inne i meg.

- det var bare neste ledd vennen. det var ikke sÅ ille som du mener det var. Du slappet av sÅ snart jeg tok den litt ut igjen.

*sÅ kjørte du den bare inn igjen, og begynte pushe inn den andre fingeren din ogsÅ... hadde du ikke gnidd sÅ godt pÅ puppene mine og sugd pÅ klitten min vekselvis med at du brukte dildoen og tunga di til Å kjøre fitta mi, hadde jeg ikke latt deg holde pÅ med rumpa mi.

- jeg vet det, var derfor jeg gjorde det. Hihi. Da jeg tok ekstra glidemiddel pÅ fingrene og begynte bruke litt mer makt for Å fÅ inn den andre fingeren... du klagde innimellom stønninga di. men du kom jo ogsÅ da.

*var sÅ rart Å komme da. jeg ville liksom ikke, men kroppen min ville, og jeg tente sÅ pÅ det.

-jeg tente sÅnn pÅ deg jeg. sÅnn som du rista da du kom. var sÅ digg Å se pÅ. og det gjorde det litt lettere for meg Å smyge inn den andre fingeren, akkurat nok til at jeg kunne begynne støte litt med begge to.

*ga opp Å finne pÅ unnskyldninger da. jeg bare ville ha de inn for Å kjenne ordentlig hva du holdt pÅ med og hvorfor du ville gjøre det med meg.

-du angret ikke virket det som..

*nei. det var sÅ rart! Men det var sÅ ufattelig digg Å ha de to fingrene inni meg... og hendene dine som lekte med puppene mine... og tunga di pÅ og i fitta... jeg vet ikke hvor mange ganger jeg kjente orgasmebølger, men du stoppa de hver gang. skikkelig bitchy...

-hihi,orgasmekontroll er gøy.

*var gøy da du endelig lot meg komme... aldri hatt en sÅ sterk orgasme før. det reiv skikkelig i hver celle i meg.

-hehe, men nok prat nÅ vennen. jeg er kÅt, og vil ha mer av deg. Kom hit med den vÅte fitta di, jeg ser du renner over. Slikk opp det du har gjort med fitta mi... vil ha deg til Å komme et par ganger fler enn i gÅr, og denne gangen vil jeg du skal squirte meg i munnen! Og dessuten skal du fÅ smake en dildo opp i rumpa, ikke bare to fingre... Skal du eller jeg hente dildoen og nippleklypene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...