Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #1 Skrevet 30. januar 2012 For et par mnd siden fikk jeg kontakt med en mann på nettet. Vi er begge single og er kun ute etter en fast sexpartner, noe vi ble enige om å bli med en gang vi så bilder av hverandre. Han har en jobb som gjør at han reiser store deler av året, men vi fant ei helg som passet og avtalte å møtes da. Vi hadde pratet på telefonen noen ganger og vi skrev mange sms til hverandre hver dag. Dagen før jeg skulle reise til han, fikk jeg melding om at han måtte jobbe ekstra for en kollega som var blitt syk den helga. Jeg spurte om han kunne refundere billetten min og det skulle han gjøre og han ba om kontonr mitt. Fikk ikke pengene, og spurte han igjen om han hadde overført. Nei, han var ikke hjemme før torsdag, men da skulle han gjøre det.. Helga etter skulle vi møtes igjen og jeg brukte masse tid og energi på å shoppe og planlegge hva jeg skulle ha med meg, pakke osv. Så får jeg melding kvelden før om at han kommer til min by og tar ei ukes ferie her, så kunne jeg besøke han på hotellet når jeg fikk tid. Javel?? Dagen etter spurte jeg i en sms om når flyet landet. Da fikk jeg jaggu med ei melding om at han ikke kom pga moren hans hadde fått slag og noe hjertegreier tidligere den dagen og han var på sykehuset hos henne. Så tenkte jeg at jeg ikke kunne bli sur for det. Vi fortsatte å sende noen meldinger, men alltid jeg som har sendt først siste gangene. Så tenkte jeg at dette lukter svidd og ba han overføre pengene til kontoen min. Fikk til svar at han skal gjøre det i morgen med brevgiro(?) så jeg har pengene på konto innen fredag sa han. Er det noen oppegående unge folk som bruker brevgiro i dag da?? Jeg nekter å tro at han gidder å bruke tid og engergi på å skrive masse fine ting til meg og har glede av å lure meg. Eller??
Liv & Røre Skrevet 30. januar 2012 #2 Skrevet 30. januar 2012 Lurt? Han høres ihvertfall ikke spesielt interessert ut! Men hvorfor skal han refundere billetten din?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #3 Skrevet 30. januar 2012 Han tilbød seg det og jeg synes det er rett og rimelig når han ikke kunne komme og avlyste i siste liten. Han tjener veldig godt så har ikke dårlig samvittighet for det. hi
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #4 Skrevet 30. januar 2012 Regner med at han skal refundere billetten fordi de var enige om at hun skulle komme på besøk til ham, og at han da i siste liten sa at det ikke passet. Han virker lite interessert, hadde ikke giddet å være med på det tullet der.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #5 Skrevet 30. januar 2012 Høres ut som han har fått kalde føtter og ikke vil ha en elskerinne likevel.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #6 Skrevet 30. januar 2012 Kanskje det har blitt for intenst for han, daglig kontakt med noen som "bare" skal være elsker er litt drøyt. Sender vanligvis ikke flere meldinger om dagen til kjæresten engang...
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #7 Skrevet 30. januar 2012 Ja, det kan hende. Skal trekke meg tilbake og bare vente og se hvor lang tid det går før jeg får en melding. Jeg kjenner nå at jeg ikke gidder å vente stort lenger før det evt skjer noe. Han bør jo ta initiativ snart da. Jeg er redd for å mase pga det med moren. hi
Gjest irismor Skrevet 30. januar 2012 #8 Skrevet 30. januar 2012 Du blir nok lurt her ja. Trekk deg unna.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #9 Skrevet 30. januar 2012 Jeg syntes det virker ut som du blir lurt ja. Jeg ville bare latt han vær, å heller se om han tar kontakt. han kan jo være gift +++ ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå