Gå til innhold

Oppkjøring om 2 uker ,tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:) noen som vil dele noen erfaringer med meg? Gjerne noen fra Telemark:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gruer du deg?

- når du setter deg inn i bilen sammen med sensor , bare vært vær deg selv ,ikke stress deg opp ,for da har man lett for og stryke..

Skrevet

Vær ærlig mot sensor, si du er nervøs og nesten pisser i buksa. Sensor er bare ett menneske og vil helpe deg gjennom dette.

Snakk med dem om hvor dere skal, spesielt hvis du ikke er lokal kjent, så slipper du "feil" fordi du blir usikker mot kryss og rundkjøringer.

Før selve oppkjøringa vil du kanskje få ett spørmål om bilen, dette kan være å beskrive bremsekraft forsterkeren, peile olje, osv.

Husk at du er nybegynner, de forventer ikke en feilfri person. Som min sensor sa til meg når jeg hadde bestått, - Det er fra nå du skal "lære" å kjøre bil av erfaringer du gjør deg underveis.

Vis at du forstår bilens egenskaper, og kan kontrollere den. :)

Lykke till!

Skrevet

Ikke stress :) Ta det helt med ro å pust, regner med læreren din har sagt at du er klar (hvis ikke ville han ikke sendt deg på oppkjøring). Så stol på det, skal du ha oppkjøring, så går det aller mest sannsynlig bra! ;)

Ikke drikk masse vann før du skal kjøre opp, så du er ikke tissetrengt gjennom oppkjøringen hihi, det var hvertfall en ting jeg tenkte ikke måtte skje.

Lykke til klem*

Skrevet

Hei:) takk for råd. Gruer meg masse. Hadde en kjørtime idag, og læreren sa at ,om jeg kjørte slik på oppkjøring, ville jeg bestå. Får jo bare håpe det. Er en sånn person,som lar stresset ta helt av. Så går en ting galt,så går alt galt. Hehe . Krysser fingrene:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...