Gå til innhold

feil av meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

babyen min på 5 månder ligger på magen når hun sover. er det feil av meg å la henne gjøre det når hun ligger alene på rommet? hun snur seg begge veier å lander på mage uansett så er ikke vits å snu henne hele tiden. hvordan ligger deres babyer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det lenge siden jeg hadde en liten baby, men den gang, i 2002, sa helsesøster at man alltid skulle legge babyen på ryggen, men når de ble så store at de snudde seg selv, skulle de få gjøre som de ville.

Skrevet

Jeg har alltid lagt barna på ryggen så lenge de var babyer, men jeg har aldri snudd dem tilbake når de har snudd seg selv. Når de kan snu seg fra rygg til mage selv, så kan de sove på magen.

Skrevet

Nå er det lenge siden jeg hadde en liten baby, men den gang, i 2002, sa helsesøster at man alltid skulle legge babyen på ryggen, men når de ble så store at de snudde seg selv, skulle de få gjøre som de ville.

Det sa de i 2011 også.

Skrevet

takk for svar. Helsesøster har sagt det til oss å at når hun kan snu seg selv så trenger vi ikke legge henne på rygg igjen er bare noen som har sagt de synes det er feil av meg. går jo inn å sjekker henne flere ganger om kvelden. HI

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at når ungen snudde seg selv begge veier, så trengte jeg ikke akkurat ha vekkerklokke på hver halvtime for å evt snu tilbake igjen, men at jeg likevel burde snu henne tilbake på ryggen om jeg tilfeldigvis oppdaget at hun lå på magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...