Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #1 Skrevet 30. januar 2012 Etter flere MA har vi bestemt å legge alle tanker om barn litt på vent i påvente av utredning for Ha. Men jeg får ikke til å slette kontoen min her, kan noen tipse meg hva jeg skal gjøre?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #2 Skrevet 30. januar 2012 Gå på ris og ros. Tror det sto et innlegg om det der for en stund siden. Mener det skulle sendes mail til Elin hvis kontoen skulle avsluttes. Se om du finner innlegget, for jeg er ikke helt sikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå