Gå til innhold

Symptomer som kommer og går?


FrkGabbler

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere andre som opplever at graviditetssymptomene kommer og går? Idag sluttet plutselig brystene mine å være ømme, og de krympet litt i størrelse, noe som selvfølgelig satte griller i hodet mitt; er det noe som er galt?? Jeg er kjempestressa for at dette betyr at noe ikke stemmer, og har hatt en ekkel følelse hele dagen. Er 6+1 idag, ingen fornuftig grunn til at symptomer skal forsvinne allerede..?

 

Håper noen har kloke ord å dele her.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det samme har skjedd til meg også :) kvalmen kommer og går, hormonene kommer å går og alle symptomene kommer å går.. Jeg er i uka 8 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, blir like stressa som deg... puppene er de eneste som holder seg tunge og ømme, ellers er kvalmen (heldigvis bedre)

Gleder meg til ul om en uke og forhåpentligvis se et lite hjerte slå <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å høre at vi er flere i samme båt! :) har vært i skikkelig grinemodus hele ettermiddagen, og bare fryktet det verste.. men virker, etter myyyye søking på diverse nettforum, virker det som om dette er ganske vanlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er helt vanlig. :) Nå som jeg skal ha nr 2 og gått igjennom det du gjør nå før så klarer jeg mer å nyte disse dagene hvor man ikke er kvalm og umåtelig trett. Håper du har blitt litt beroliget og kan nyte de gode dagene du og. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt enklere å kjenne igjen kroppen sin og symptomene på nummer to, kanskje, ja :) skal til lege idag, jeg, faktisk! Men det er i utgangspunktet for å ta en standard celleforandringsprøve. regner nok med at den timen blir erstatttet av veldig mye annet graviditetsrelatert.. ;) har mange spørsmål, i alle fall..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn har jeg det også. må si at jeg var og fortsatt er? litt bekymret for dette. Vi venter nr 2. Med førstemann hadde jeg vel egentlig bare ømme pupper, mens denne gangen har jeg vært kvalm i en ukes tid, men det har vel mer eller mindre gått over. Jeg var også på tidlig UL 7+1 hvor alt var i sin skjønneste orden, og gyn. sa at nå var det små sjangser for at ting kunne skje. Men jeg tror det ligger i naturen å være sånn halv bekymret allikevel. Men jeg vet ikke hvor lurt det er å lete seg opp etter på forum, eller jeg kan bare snakke for meg selv, jeg merker at jeg selv til tider blir mer stresset pga det =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i samme båt folkens! Er 7 + 5 i dag og er sykt nervøs for at noe er galt. Har ikke lenger ømme pupper, er ikke kvalm (har kun vært kvalm bittelitt nå og da til nå) og har ikke vondt noe sted.. Heller ikke "mensmurringer"/voksesmerter i livmorområdet. Eneste som kanskje kan telle som et symptom er at jeg er veldig trøtt for tiden, men det kan jo også skyldes så mye annet.. Klarer bare ikke slappe av.. :/ Det har vært slik i 3 dager men jeg har sagt til meg selv at dersom jeg ikke får flere symptomer innen onsdag så ringer jeg legen.. Greit å få målt hcg i det minste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad for hver dag som går uten symptomer. Når man har et barn fra før og en jobb å passe på er kvalme og andre plager det siste jeg ønsker meg. Men jeg har jo grunn til å være rolig, har et problemfritt svangerskap bak meg der jeg ikke hadde et eneste symptom utover manglende mens. Mange vil ha det til at det ikke er bra - da jeg var gravid sist var det faktisk noen vennlige sjeler som fortalte meg at jeg hadde høyere risiko for abort siden jeg ikke hadde symptomer.

 

Jeg ville slappet av. Det er ikke lett å kontrollere selvsagt, mem det er dumt å bruke energi på å bekymre seg forgjeves :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...