Gå til innhold

Flytte fra hus med god plass til liten leilighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har erfaring med å flytte fra ett hus der barna er vandt til å ha hvert sitt rom, til å flytte til en leilighet der de må dele rom? Huset er på ca 120 kvm. Med hage og veldig landlig. Leiligheten er på 70 kvm, med kun 2 soverom så de må dele rom. Er veldig sentralt og midt i en by.

Dette er noe vi må da huset vi bor i er solgt. Vi flytter da også nærmere jobben slik at jeg slipper å bruke 4 timer på reisevei hver dag. Vi gleder oss jo, men er litt urolige for hvordan barna vil reagere. De er 3 og 5 år gamle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umulig å si :-) Det kan være atde synes det er tipp topp å dele rom og det kan være de synes det er pyton... Det er jo en stor overgang å flytte uansett.

God flytting :-) Og lykke til!

Skrevet

Det tror jeg går bra når de er så små som de er :)

Her jeg bor, er der en familie som har oppfostret 3 unger i det som opprinnelig er en 3-roms(2 soverom).

Og alle de ungene er greie og gjør det de skal, som voksne i dag :)

Skrevet

Kanskje det var henne som var på Langesund Skjærgårdshotell. Høres like gærne ut begge to :o

Noen her som har erfaring med å flytte fra ett hus der barna er vandt til å ha hvert sitt rom, til å flytte til en leilighet der de må dele rom? Huset er på ca 120 kvm. Med hage og veldig landlig. Leiligheten er på 70 kvm, med kun 2 soverom så de må dele rom. Er veldig sentralt og midt i en by.

Dette er noe vi må da huset vi bor i er solgt. Vi flytter da også nærmere jobben slik at jeg slipper å bruke 4 timer på reisevei hver dag. Vi gleder oss jo, men er litt urolige for hvordan barna vil reagere. De er 3 og 5 år gamle.

For barna kommer ikke dette til å være noe problem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...