Gjest overlord Skrevet 30. januar 2012 #1 Skrevet 30. januar 2012 Hvilken plattform bør jeg bruke? Jeg eier ikke teknisk innsikt så det bør være enkelt!
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 30. januar 2012 #2 Skrevet 30. januar 2012 Først må du jo finne noe å skrive om Jeg har landet på husbygging fordi vi bygger hus. Det var egentlig bare for vår egen del, og for at familie kan holde seg oppdatert, men ser at det faktisk er en del som følger bloggen min. Litt morsomt Hvilken plattform du skal velge kommer an på hva du liker. Jeg har også liten teknisk innsikt, så jeg har valgt blogg.no som egentlig lager bloggen for deg. Du trenger bare å skrive og laste opp bilder. Ulempen er jo så klart at det er mye reklame osv på disse bloggene, men jeg synes egentlig ikke det gjør så mye. Søk opp noen blogger, så ser du hvordan de er utformet og hvilken layout du trives med. Lykke til
Gjest overlord Skrevet 30. januar 2012 #3 Skrevet 30. januar 2012 Takk for svar. Jeg skal ikke ha et spesielt tema, men en kanal for å uttrykke alle mine synspunkt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå