Gå til innhold

en liten mage allerede?


marguritten

Anbefalte innlegg

jeg er ikke den tynneste jenta,tvært i mot.

startvekta i graviditeten var ca 76-77 kg.. nå er den på nesten 79..

men det virker som om alt er kommet på magen,,,eller så er jeg veldig oppblåst.

men er jo bare 7+4 eller noe...men dette er jo min 4 graviditet.

 

det var en vennine som kommenterte min lille bollete mage,med at "åhh,der ligger babyen å koser seg",,

kikket bare på vennina mi å sa at babyen er altså "bare" 1 cm eller mindre og at det bare er fett hun sto å rørte på.....

 

men hadde håpet på å kunne skjule det litt lengere..

men pølsa på magen blir bare større og større...

tror jeg må slutte å spise så meget sjokolade.. smil :)

 

kan dere merke noe forandringer omkring magepartiet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 9+2 og merker at den er på vei ja. Spesielt når jeg ligger på rygg. Har også barn fra før og kjenner at det ikke er oppblåsthet men at det er noe fast. Hentet ned gravidklærne fra loftet for å se om det var noe jeg kunne bruke nå for mine skinny jeans er for tighte nå. Med gravidklærne så jeg jo ut som jeg var 30 uker eller noe... Hahahaha. Fremhever magen pent, men blir jo veldig synlig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8uker idag, og jeg merker en liten mage. Trodde først at det var luft, men nå ser ejg at det faktisk er en liten babymage. Har masse fett fra før, så det gjør jo og at magen ser større ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter vel at magen kan komme tidligere på flergangs?

Jeg ser supergravid ut... eller, egentlig ser det bare ut som jeg har lagt på meg maange kg rundt magen. Men kjenner at livmoren vokser, og nå kjenner jeg at den har kommet over skambeinet, så den ekte magen er på tur :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med førstemann fikk jeg mage i uke 6, da kunne folk se den lille kulen. Var veldig tynn, er 1.70 høy og veide 57 kg da. Denne gangen veide jeg nøyaktig ti kilo mer men fikk ikke synlig mage før jeg var rundt 20 uker på veg, og tok nesten ti uker til før folk begynte å spørre om jeg var gravid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen kommer nok tidligere og tidligere, iallefall her i huset. Jeg skal ha nummer 3 og er 9+3, og jeg ser iallefall en liten kul. Har også hentet mammabuksene mine, for jeg orker ikke å gå med vanlige bukser som er trange rundt magen. Med mammabuksene blir magen litt finere også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noen mage her enda, men er bare 8+3 enda. Får en søt, liten kulemage om jeg slipper alt helt ut, men det er nok bare luftige tarmer:P

Sist så jeg og samboer magen ved ca 14-15 uker, tror jeg. Kan vel hende den kommer tidligere nå:)

Er høy, slank og har god plass til magen så blir ikke spesielt stor heldigvis:)

Syns det høres så slitsomt ut å ikke rekke rundt segselv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg har litt mage allerede, veide bare 57 kg og er litt høy så synes relativt fort.. Men er bare 6 uker på vei men samtidig andregang.. Ei på jobben idag som lurte men måtte si nei følte det var litt tidlig å si det synes jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

magen buler ut her. Er i uke 7, snart 8. Syns det er fryktelig vanskelig å skjule! Magen er like stor som i 6 mnd sist..;P

Har brukt mammabukser siden uke 6, og de fleste klærne mine passer overhodet ikke! :S Har ikke lagt på meg noe heller enda, bank i bordet..;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme bringebærsnipp! I går kveld var magen ganske rund...og stakk ut. Og jeg har gått NED en kg...hm...i dag syns jeg også magen er der litt...er jo nr to men magen kan da ikke komme ennå?! Alt for tidlig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er egentlig ganske frustrert. er så mange bursdager nå, har nesten ingenting å ha på meg som skjuler magen og telta jeg trer på meg skjuler det absolutt ikke sier ho mor.. :S Har ikke lyst at alle skal vite det før jeg forteller det på bursdagen min om et par uker. Men alle med ålreit syn kan se denne struttemagen.. ;P ha ha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ni uker i dag, og på kvelden så strutter magen utover. Det er nok bare luft, men det er koselig for det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...