Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #1 Skrevet 30. januar 2012 de har ringt meg 2 ganger tidligere og 3 ganger bare i dag. prøvde å ta den i stad, men da la de på. Er det tlf selgere eller tlf terror, eller hva er det, tro?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #3 Skrevet 30. januar 2012 Litt teit å legge et nummer etter så få ubesvarte? Du vet det er ulovlig?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #4 Skrevet 30. januar 2012 Litt teit å legge et nummer etter så få ubesvarte? Du vet det er ulovlig? Hvorfor er det ukovlig?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #6 Skrevet 30. januar 2012 Søk på dette nr på www.1881.no Der vil det komme opp at dette nr er koblet til et tlf nr som er for markedsundersøkelser og telefonsalg. Ta å undersk nr litt..google eller gå på gule sider eller 1881 før det hauses opp til noe ut av proposjoner.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #7 Skrevet 30. januar 2012 Får du veldig lite telefoner hi? Dette er storm i vannglass og helt unødvendig.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #8 Skrevet 30. januar 2012 Kanskje det var henne som var på Langesund Skjærgårdshotell. Høres like gærne ut begge to
min<3 Skrevet 30. januar 2012 #9 Skrevet 30. januar 2012 Kanskje det var henne som var på Langesund Skjærgårdshotell. Høres like gærne ut begge to hahahaha hun som drakk for mye dr loosen?!
TurboJenny87 Skrevet 30. januar 2012 #10 Skrevet 30. januar 2012 Kanskje det var henne som var på Langesund Skjærgårdshotell. Høres like gærne ut begge to hahahaha hun som drakk for mye dr loosen?! Den historien har jeg ikke hørt.. Det er ikke Sebra-truse-mannen?:-)
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #11 Skrevet 30. januar 2012 er det jeg som høres gærn ut? vel dette ble jo en misforståelse.. (som det vanlig blir her) Jeg er ikke gal og jeg får heller ikke lite tlf;) HAHA.. Jeg VET at det ikke er en vanlig person som ringer. Hadde jo aldri hngt ut noen på denne måten. jeg tenkte vel mer på om at det var slik lureri som trekker deg for 150 kr om man ringer tilbake. Dt nr har ringt meg maaange ganger. men syntes det var rart at dem la på når jeg tok tlf dersom det var tlf selger el. HI
Influences Skrevet 30. januar 2012 #12 Skrevet 30. januar 2012 Litt teit å legge et nummer etter så få ubesvarte? Du vet det er ulovlig? Hvorfor er det ukovlig? Det var ikke en privatperson som ringte, HI
ellen-propellen Skrevet 30. januar 2012 #13 Skrevet 30. januar 2012 Ta telefonen når den ringer så sier stemmen hvem det er
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #14 Skrevet 30. januar 2012 http://www.1881.no/?Query=94522649&qt=8
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #15 Skrevet 30. januar 2012 Kanskje det var henne som var på Langesund Skjærgårdshotell. Høres like gærne ut begge to hahahaha hun som drakk for mye dr loosen?! Den historien har jeg ikke hørt.. Det er ikke Sebra-truse-mannen?:-) Jepp, både sebra-truse-mannen og hun som drakk for mye dr loosen
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #16 Skrevet 30. januar 2012 HI HER!! Jeg tok tlf, men da ble det lagt på. Det er ikke meningen å lage dette til en stor sak. Det eneste jeg egentli lurte på, var om noen andre hadde blitt "plaget" med dette nr og om noen visste hva det var. fordi jeg var redd det var sånn svindel tlf som trekker deg for masse penger om man tar tlf eller ringer opp igjen. Det var det eneste. Var ikke meningen å høres gal ut, henge ut noen eller bare være venneløs:) jeg prøvde å søke det opp, men da kom det bare opp "Telefon terror"... Så da ble jeg litt nervøs og henvendte meg til dere!
min<3 Skrevet 30. januar 2012 #17 Skrevet 30. januar 2012 Kanskje det var henne som var på Langesund Skjærgårdshotell. Høres like gærne ut begge to hahahaha hun som drakk for mye dr loosen?! Den historien har jeg ikke hørt.. Det er ikke Sebra-truse-mannen?:-) Jepp, både sebra-truse-mannen og hun som drakk for mye dr loosen Hahahaha love love love den storyen
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #18 Skrevet 30. januar 2012 HI HER!! Jeg tok tlf, men da ble det lagt på. Det er ikke meningen å lage dette til en stor sak. Det eneste jeg egentli lurte på, var om noen andre hadde blitt "plaget" med dette nr og om noen visste hva det var. fordi jeg var redd det var sånn svindel tlf som trekker deg for masse penger om man tar tlf eller ringer opp igjen. Det var det eneste. Var ikke meningen å høres gal ut, henge ut noen eller bare være venneløs:) jeg prøvde å søke det opp, men da kom det bare opp "Telefon terror"... Så da ble jeg litt nervøs og henvendte meg til dere! Stakkar nå har du fått mye pes og blitt tulla med. For å være seriøs og svare på det du spør om. Nei, det er ikke et nr jeg har vært borti før. Men skjønner deg egentlig når du snakker om tlf som trekker penger når du svarer, har hørt om det jeg og, men ikke dette nr.
Polina-pia Skrevet 30. januar 2012 #19 Skrevet 30. januar 2012 Kanskje det var henne som var på Langesund Skjærgårdshotell. Høres like gærne ut begge to hahahaha hun som drakk for mye dr loosen?! Den historien har jeg ikke hørt.. Det er ikke Sebra-truse-mannen?:-) Jo!
Influences Skrevet 30. januar 2012 #20 Skrevet 30. januar 2012 HI HER!! Jeg tok tlf, men da ble det lagt på. Det er ikke meningen å lage dette til en stor sak. Det eneste jeg egentli lurte på, var om noen andre hadde blitt "plaget" med dette nr og om noen visste hva det var. fordi jeg var redd det var sånn svindel tlf som trekker deg for masse penger om man tar tlf eller ringer opp igjen. Det var det eneste. Var ikke meningen å høres gal ut, henge ut noen eller bare være venneløs:) jeg prøvde å søke det opp, men da kom det bare opp "Telefon terror"... Så da ble jeg litt nervøs og henvendte meg til dere! Stakkar nå har du fått mye pes og blitt tulla med. For å være seriøs og svare på det du spør om. Nei, det er ikke et nr jeg har vært borti før. Men skjønner deg egentlig når du snakker om tlf som trekker penger når du svarer, har hørt om det jeg og, men ikke dette nr. Takk for svar!=)
TurboJenny87 Skrevet 30. januar 2012 #21 Skrevet 30. januar 2012 Kanskje det var henne som var på Langesund Skjærgårdshotell. Høres like gærne ut begge to hahahaha hun som drakk for mye dr loosen?! Den historien har jeg ikke hørt.. Det er ikke Sebra-truse-mannen?:-) Jepp, både sebra-truse-mannen og hun som drakk for mye dr loosen Hahahaha love love love den storyen Hahaha good times Ler bare jeg tenker på den stakkars mannen med Sebra-truse og en faretruende knekk i knærne
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #22 Skrevet 30. januar 2012 Kanskje det var henne som var på Langesund Skjærgårdshotell. Høres like gærne ut begge to hahahaha hun som drakk for mye dr loosen?! Den historien har jeg ikke hørt.. Det er ikke Sebra-truse-mannen?:-) Jepp, både sebra-truse-mannen og hun som drakk for mye dr loosen Hahahaha love love love den storyen Hahaha good times Ler bare jeg tenker på den stakkars mannen med Sebra-truse og en faretruende knekk i knærne Hahaha ler høyt her nå jeg og. husker sebratruse-mannen ja
Yaywai Skrevet 31. januar 2012 #23 Skrevet 31. januar 2012 Jeg ble ringt fra det nummeret i dag. Det var midt på skoletiden og jeg hadde mobilen på lydløs, så jeg hørte den ikke. Jeg visste ikke hvem det var så jeg søkte det opp og fant denne siden og ville bare si ifra at du er ikke den eneste som er blitt ringt av dem. Jeg har ikke blitt ringt flere ganger enn en.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2012 #24 Skrevet 31. januar 2012 Når jeg søker på 1881.no kommer det opp at det er et nummer brukt til markedsundersøkelse. Så enkelt var det...
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2012 #25 Skrevet 31. januar 2012 #23 er nok hi. Vedder hodet mitt på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå