Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #1 Skrevet 30. januar 2012 Skal ha 3 gjester her, og er ikke sååå vanvittig flink å bake, så en enkel og god kake som faller i smak mottaes med takk!
Gjest Ganske Skrevet 30. januar 2012 #2 Skrevet 30. januar 2012 Hvis du vil ha det veldig enkelt, kjøp Toro posen med brownies kake. Den er kjempegod med is til. Blir best hvis du tar i melk isteden for vann. Youghurt kake er også godt.
☆☆☆ Skrevet 30. januar 2012 #3 Skrevet 30. januar 2012 Pawlovakake Marengsbunn med krem og frukt på. Om jeg er skikkelig lat kjøper jeg marengsbunnen, rett før servering pisker jeg krem og brer over og har på rikelig med frukt og bær. Frisk frukt er selvfølgelig best, jeg er glad i jordbær og kiwi, men i nøden har jeg brukt hermetisk fersken på med suksess. Kremen bør ikke haes på i lang tid før servering, da bunnen blir myk. Ikke at det er noen krise, den er fremdeles god. Om det ikke lar seg gjøre å pynte i siste liten, kan man pensle bunnen med smeltet hvit sjokolade, da holder den seg sprø noe lenger siden fuktigheten fra kremen ikke så lett trenger inn i marengsen.
Gjest irismor Skrevet 30. januar 2012 #5 Skrevet 30. januar 2012 Suksessterte 150 gr malte mandler 150 gr melis Bland melis og mandler godt. Pisk 4 eggehvitter stive og bland inn melis og mandler. Ha det i smurt rund form og stek på 175 grader i 25-30 min. Krem. 4 eggeplommer 150 gr sukker 1 1/2 dl kremfløte Ha det i en kjele og kok opp. Rør hele tiden, når blandingen er tyknet så ha den over i en bolle og la det avkjøles. Når den er avkjølt så rør inn 150 gr romtemperert smør (meierismør). Ha blandingen på den avkjølte bunnen. Strø mandelskiver på toppen. Gratulerer med dagen som kommer
Himmel og hav Skrevet 30. januar 2012 #6 Skrevet 30. januar 2012 Budapestkake! Du finner den på detsoteliv.no.
3småtroll♥ Skrevet 30. januar 2012 #7 Skrevet 30. januar 2012 Gulrotkaken fra room som du også finner på detsoteliv.no er kjempegod! Og den amerikanske sjokoladekaken med marsmallows er superfantastisk! Enkel å slenge sammen og er fantastisk når den er lunken og med vaniljeis til
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #8 Skrevet 30. januar 2012 Virkelig verdens enkleste kake å lage, og absolutt alle elsker den Server med en god vaniljeis til, og pynt gjerne med å legge friske bær på den om du får tak i det (jordbær eller bringebær). Jeg garanterer at denne får ben å gå på.. http://detsoteliv.no...1gruppe.php?103
Junifrue Skrevet 30. januar 2012 #9 Skrevet 30. januar 2012 Denne ble veldig godt mottatt her i huset: http://detsoteliv.no/print.php?93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå