To gull og en på vei Skrevet 30. januar 2012 #1 Skrevet 30. januar 2012 Hei! Jeg venter nå tredjemann og skal på shoppingtur til London i februar. Her har jeg lyst å handle litt gravideklær, men er ikke særlig kjent i byen. Noen som har forslag til hvor jeg kan gå, gate/ butikker? Mvh
Underveis --> Skrevet 30. januar 2012 #2 Skrevet 30. januar 2012 Oxford Street, og definitivt Regent Street er klassikerne. Prøv GAP. Der fant jeg en del gravidetøy sist gang. Ta forøvrig en tur innom Banana Republic siden du er der. Ligger i Regent Street.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #3 Skrevet 30. januar 2012 Primark, i OxfordStreet - og Mamas&Papas http://www.mamasandpapas.com/ som ligger rett over gaten fra Primark. Ellers støtter jeg GAP, H&M er billigere i England enn her.
Thea Skrevet 31. januar 2012 #4 Skrevet 31. januar 2012 Mothercare. Husker ikke gate, men søk på nettet? Mye fint tøy til barn, utstyr,leker etc.
To gull og en på vei Skrevet 3. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2012 tusen takk :-) Da har jeg mange gode tips!
perl1 Skrevet 3. februar 2012 #6 Skrevet 3. februar 2012 Topshop på oxford street har mye fint! Men også mye kø! Forbedred deg på å stå i kø i opptil 45 minutter, bare for å prøve!! Ellers vil jeg anbefale deg å bestille klær fra bestseller.no, som selger mammalices. Nelly.com har også mye fint til gravide
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå