Gå til innhold

Hjelp!!!!!!!!!!! trenger svar ang post

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg bestilte bok fra ark.no til eksamen, den ble tilsendt med faktura for en uke siden. Idag snakket jeg med postmannen ang at den ikke har kommet enda og han sa at idag så han en konvolutt til meg fra ark.no som er tom hva skal jeg gjøre? han skal sende meg den tomme konvolutten.

Hva skal jeg gjøre må jeg betale 500 kr for boka som jeg ikke har mottat??

når jeg bestilte valgte jeg ikke leveringsmåte det kom automatisk A-post.

TRENGER TRENGER SVAR TAKK

Videoannonse
Annonse
Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Har du forskuddsbetalt boken? Send mail til ark, eller ring de, og forklar hva som har skjedd. De skal ha en oversikt over hva som er pakket og sendt ut, og hvem som har pakket og sendt de forskjellige bestillingene.

Du kan jo også returnere den tomme konvolutten (da må du ikke åpne den) hvis de vil ha bevis for at boken ikke lå i pakken. Alle kan gjøre feil, også bedrifter, og det er lov å si ifra!

Men start i alle fall med å ta kontakt med de og se hva de sier. Vill heller ikke skrevet under for at pakken er mottatt, da har du på en måte sagt at alt er greit.

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Sorry ser jo nå at du bestilte med faktura ;)

Ikke betal i alle fall, før dere har fått orden på hva som har skjedd her. Du har vel stort sett 10-20 dagers betalingsfrist, så dere klarer nok å få orden på saken før den går ut.

Skrevet

Tusen takk for svaret men jeg vet ikke om konvolutten er åpen eller ikke. Han sa bare at han fant en konvolutt som det skulle være bok inni men det er det ikke. Jeg håper at den ikke er åpen slik at jeg leverer tilbake uten at jeg åpner den. men hva skal jeg gjøre hvis den er åpen? postmannen skal hente den til meg imorgen kanskje. Jeg må lese til eksamen=(

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Jeg ville sendt en mail til ark i morgen når du får konvolutten. Si det som det er og at det haster fordi du må lese til eksamen.

Har du ikke noe bibliotek i nærheten, eller en på skolen du kan låne boken av en dag? Evt kopiere noe?

Det er i alle fall det jeg ville gjort, samt å ikke skrive under for boken. Da kan ingen si du har mottatt den, og postvesenet blir i så fall nødt til å sende tilbake den tomme konvolutten siden du ikke ville motta den. Da får du ikke boken, men slipper hele problematikken med betaling osv, og får heller bestille den fra et annet sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...