Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #1 Skrevet 30. januar 2012 dette er så uvant for oss. Jeg har hjemmekontor, og har to barn i bhg+baby hjemme. Gruer meg til den dagen jeg må vekke ungene mine om morran. Vet det er helt på trynet, men sånn er det nå. Nå er det sånn at mellomste har begynt å våkne grytidlig og gaule så de andre våkner, gjerne før seks, og jeg blir superstressa!
Mamma´n til lillemor Skrevet 30. januar 2012 #2 Skrevet 30. januar 2012 Hater å vekke jenta vår, men må det et par ganger i uka om vinteren. Ikke så veldig tidlig da, men når vi skal være i barnehagen kl åtte må hun vekkes.
❤lille stjerne❤ Skrevet 30. januar 2012 #3 Skrevet 30. januar 2012 her har jenta stort sett sluppet vekking frem til nå, hatt mye fri og blitt levert sent. Men fra nyttår ble det nye tider for oss, nå er det tidlig opp og det fungerer bra det også! Heldigvis er hun ikke sur om morgenen, bare trøtt og kosete.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #4 Skrevet 30. januar 2012 Har fire barn jeg og aldri vekt noen av dem.. De er oppe mellom 6 og 6.30 sju dager i uken, blide og uthvilte, sultne og klar for en ny dag. Synes det er veldig greit jeg. Er jo litt tidlig å stå opp i helgene, men det er det verdt siden vi alltid har god tid og slipper sure, grinete unger som må draaaaas opp av senga om morgenen.
LuksusLiv Skrevet 30. januar 2012 #5 Skrevet 30. januar 2012 Her må vi ofte vekke snupp i ukedagene, men i helgene, ja da spretter hun gjerne opp kl kvart over 6, klar for en ny dag. *sukk*
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. januar 2012 #6 Skrevet 30. januar 2012 Helt enig! Gruet meg masse til den dagen det måtte til, men det har gått over all forventning. Litt fordi vi har mulighet til å drøye den til 8 med levering, og fordi de har begynt å venne seg til å stå opp kl 7.30...
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 30. januar 2012 #7 Skrevet 30. januar 2012 Helt ærlig så GLEDER jeg meg til den dagen jeg faktisk må vekke ungene om morgningen da det også indikerer at de nok sover godt utpå i helgene også Vi har fire morgenfugler da. Eller dvs, vesla som våkner mye om natten kan faktisk sove til rundt 7.30 +/- en halvtime, så hun er litt unntak, men vi slipper heldigvis å vekke henne.
Fire småtroll Skrevet 30. januar 2012 #8 Skrevet 30. januar 2012 Helt ærlig så GLEDER jeg meg til den dagen jeg faktisk må vekke ungene om morgningen da det også indikerer at de nok sover godt utpå i helgene også Vi har fire morgenfugler da. Eller dvs, vesla som våkner mye om natten kan faktisk sove til rundt 7.30 +/- en halvtime, så hun er litt unntak, men vi slipper heldigvis å vekke henne. Hehe, jeg går også og venter på at de skal bli gamle nok til å sove lenge. Har liksom alltid hørt: Bare vent, plutselig en dag sover de lenge og er umulige å få opp. Nå er eldste her 10,5 år og er fremdeles oppe i sekstiden.... Men er helt klart en fordel med barn som er A-mennesker i hverdagen da, vi trenger ikke vekkeklokke her i huset
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 30. januar 2012 #9 Skrevet 30. januar 2012 Hehe, jeg går også og venter på at de skal bli gamle nok til å sove lenge. Har liksom alltid hørt: Bare vent, plutselig en dag sover de lenge og er umulige å få opp. Nå er eldste her 10,5 år og er fremdeles oppe i sekstiden.... Men er helt klart en fordel med barn som er A-mennesker i hverdagen da, vi trenger ikke vekkeklokke her i huset Nei, det er helt sant! Minst en av ungene våkner som regel senest kl 6.30 (her får de ikke lov til å stå opp før 6.30, våkner de før skal de være i sengen sin og være stille), så vi har ikke bukt vekkerklokke siden eldstemann ble født for snart 9,5 år siden, hehe... Det skjer vel sånn ca 2-3 ganger i året at alle barna sover lenger enn til kl 7, og da er det iberegnet første juledag der de har vært oppe til 22.30-23 kvelden før
lille sprelle Skrevet 30. januar 2012 #10 Skrevet 30. januar 2012 Hmmm - vekke barnet? Jeg tror jeg har gjort det to ganger og det var fordi hun da hadde funnet ut at hun skulle sove til lengre enn 7 og det selvsagt på dager da vi måtte opp tidlig. Ellers er vi heldige om dagen begynner etter 6.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå