Gå til innhold

Slank med Afrikansk mango

Anbefalte innlegg

Skrevet

les dette: http://www.helsenyheter.net/flat-mage-diett/2/?t202id=895&c2=j1&t202kw=1

Men biter merke til at alle de positive kommentarene er fra samme dag... OG kommentarfeltet er stengt... Mystifistisk.. :P

Da hadde det vel vært på nyhetene om det hadde vært så suupert??

Hva tror dere?

Tankene mine surrer alltid rundt det at: Virker det for godt til og være sant, så er det ofte det..

Noen som har prøvd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ut som no' juks :) Aldri prøvd det, men det å gå ned 12 kilo på 4 uker er vel sjeldent lurt uansett. Stusser og litt på navnene i kommentarfeltet;

Lise, Katrine, Jessica.. Høres ut som om navnene er oppspunnet i en ren miks av norske og amerikansje navn! Ser ut som en person har skrevet alt..

Skrevet

Den siden er bare juks fra ende til annen. Jeg har sett en kliss lik side på engelsk ang acaibærene, og siden inneholder koder som sporer opp hvor serveren din er, slik kan den si at dette er en av toppdiettene i akkurat din by osv. Det at alle kommentarene er postet samme dag er jo også en sterk indikasjon.

Men det med selve den afrikanske mangoen har jeg lest om før et sted... uansett kan jo ikke det å kose seg med en mango være feil ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...