Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #3 Skrevet 30. januar 2012 Ja fint var det:) Men også veldig provoserende spør du meg. For det der er jo INGNTING i forhold til hvordan jg ser ut:/ jeg kunne drept for å se slik ut:)
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #4 Skrevet 30. januar 2012 Ja fint var det:) Men også veldig provoserende spør du meg. For det der er jo INGNTING i forhold til hvordan jg ser ut:/ jeg kunne drept for å se slik ut:)
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #5 Skrevet 30. januar 2012 Syns det var fint Jeg har selv strekkmerker, og vet andre har verre enn meg. For det har jeg sett. Og det er nok ikke enkelt å godta for alle. Jeg har bare godtatt mine etter som årene har gått, og andre ting enn utseende har blitt viktigere. Men jeg må si de merkene er verre å akseptere enn arret jeg har fra navlen og ned pga hastesnittet. For merkene mine kom i løpet av ett døgn, da jeg gikk på overtid med eldste. Mens snittarret var nødvendig for å redde liv. Yngste ga meg ingen nye merker, og heller ikke nye arr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå