ønsker nr 3!!! Skrevet 30. januar 2012 #1 Skrevet 30. januar 2012 Hei Jeg bestilte bok fra ark.no til eksamen, den ble tilsendt med faktura for en uke siden. Idag snakket jeg med postmannen ang at den ikke har kommet enda og han sa at idag så han en konvolutt til meg fra ark.no som er tom hva skal jeg gjøre? han skal sende meg den tomme konvolutten. Hva skal jeg gjøre må jeg betale 500 kr for boka som jeg ikke har mottat?? når jeg bestilte valgte jeg ikke leveringsmåte det kom automatisk A-post. TRENGER TRENGER SVAR TAKK
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2012 #2 Skrevet 31. januar 2012 Eh...Du ringer/ mailer ARK? Forklarer situasjonen. Det ordner seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå