Gå til innhold

Hjelp!!!!!!!!!!! trenger svar ang post


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

 

Jeg bestilte bok fra ark.no til eksamen, den ble tilsendt med faktura for en uke siden. Idag snakket jeg med postmannen ang at den ikke har kommet enda og han sa at idag så han en konvolutt til meg fra ark.no som er tom hva skal jeg gjøre? han skal sende meg den tomme konvolutten.

 

Hva skal jeg gjøre må jeg betale 500 kr for boka som jeg ikke har mottat??

når jeg bestilte valgte jeg ikke leveringsmåte det kom automatisk A-post.

 

TRENGER TRENGER SVAR TAKK

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh...Du ringer/ mailer ARK? Forklarer situasjonen.

 

Det ordner seg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...