Gå til innhold

Fikk en frekk melding i går...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir firebarnsmor... har tre som var ganske tette, og nå 4 år etter sistemann kommer nummer 4... De tre andre har vært en god del syke og det tar jo selvfølgelig på kreftene våre, men et barn er alltid velkommen... To av dem har en kraftig astma som gjør vinteren litt tøff, og tøft å være i full jobb og ha våkenetter, men det er vel slik småbarnsforeldre har det?

Men over til saken... Jeg sendte en melding til en god barndomsvenn, som jeg lånte et babysete med base til, Acta Graco. Jeg sa at jeg ville ha det tilbake fordi jeg trengte det nå... Nå sendte jeg melding om at jeg trengte det igjen, og fortalte at jeg blir 4 barnsmor... Svaret var... Gratulerer men jeg er overrasket? barna dine er jo alltid syke og du virker alltid så sliten...!! Hvordan skal du takle en til? (Jeg er en ganske energisk mor, som alltid har mange baller i luften, men som selvfølgelig blir sliten når man ikke sover!).... "og ang bilsetet, det var ikke bra kvalitet på det så vi kastet det!! Det finnes bedre seter på markedet, du burde skaffe deg et nytt et...."

Jeg ble helt satt ut! For det første hvorfor kan han kritisere meg som mor? Og for det andre, du kan ikke kaste noe som er verdifullt og som ikke er ditt engang?! Jeg har ikke klart å svare han enda... syntes det var så frekt... Hva skal jeg si, ok det er helt greit at du kastet det??

Hormonell utblåsning her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville svart " jammen da leverer du det fantastiske setet du har kjøpt i neste uke da!" Makan!

Skrevet

Nå er jeg veldig imot å låne/låne bort brukte barneseter, da det er alt annet en trafikksikkert men....

De skal helt klart erstatte det setet etter min mening!

Skrevet

Dæven for en frekk tulling. Jeg blir faktisk sjokert, irritert og forbannet på dine vegne, og bare så det er sagt er IKKE Graco et drittsete, det er faktisk en av de beste setene på markedet. Hadde sendt en link til dusten med test av slike seter og graco kommer altid bra ut.

Hadde sent han meling tilbake hvor jeg hadde skrevet; at det sete faktisk er en av de beste på markedet og det er noe du hadde visst om du hadde fulgt med på div tester av barneseter, dessuten har jeg aldri sagt at det var greit at dere kune kaste sete, det er faktisk et sete til flere tusen kroner. Jeg forventer at du enten erstatter setet dere kastet eller at vi får låne det sete dere kjøpte i stedenfor.

Om dette hadde ødelagt vennskapet hadde jeg ikke bryd meg noenting om. Fyren virker og være en bedrevitende tulling uansett.

Skrevet

Jeg ville ihvertfall sagt at han kan glemme å låne noe av dere igjen. Og at han kunne hørt med dere før han kastet sete.

Kjedelig når sånt skjer. Koster å kjøpe nytt.

Skrevet

Ja, skulle tro han leste BIM... fikk nettopp en melding fra han med unnskyld og at han vil erstatte setet... Det var det minste han kunne gjøre! Så nå krever jeg at han kjøper et av de super setene han snakker om haha... Hormonene har roet seg ned :D

Skrevet

hahaha så bra :) for en tulling. noen mennesker er litt korttenkte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...