Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #1 Skrevet 30. januar 2012 Ei venninne av meg fikk barn for noen mnd siden. Jeg venter barn i mai. Er jeg frekk om jeg spør henne om hun vil selge klær/utstyr hun ikke bruker lenger til meg? Baby klær, pumpe osv.
Num.mer2 Skrevet 30. januar 2012 #2 Skrevet 30. januar 2012 Er jo ikke frekt, så lenge du ikke spør på en frekk måte.
Sillylilly Skrevet 30. januar 2012 #3 Skrevet 30. januar 2012 Det synes jeg ikke er frekt i det hele tatt, i alle fall ikke hvis du kjøper det? Du kan jo si "hvis du har noe du vil selge til oss, er vi veldig interessert i det!", så kan hun jo gjøre som hun vil uten at du spør direkte?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #4 Skrevet 30. januar 2012 Oki. tenkte og spørre om og kjøpe det ja. Får finne en fin måte og formulere meg på
mamma_til_gutt Skrevet 30. januar 2012 #5 Skrevet 30. januar 2012 Ikke frekt, men jeg ville hatt med i spørsmålet at du skjønner om hun ikke vil selge noen ting Bare så hun ikke føler seg presset. Kan jo hende hun planlegger flere selv.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #6 Skrevet 30. januar 2012 så lenge hu ikke skal ha flere barn selv så er det jo bare å spørre rett ut. ville sagt: bare å si ifra om det er noe du vil selge, for jeg er på utkikk etter ting nå..
BareMas Skrevet 30. januar 2012 #7 Skrevet 30. januar 2012 Spør henne om du kan få se om det er noe du kunne låne/kjøpe om hun alikevel tenker å kvitte seg med det da vel Hun har nok full forståelse for at du spør, og kanskje hun blir glad for "hjelpen" med å kvitte seg med alt som har blitt overflødig også!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå