Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #1 Skrevet 30. januar 2012 Altså, orgasme? Men klarer det fint med en vibrator/alene? Er det noe å ta opp med partneren så han kanskje "skjerper" seg litt i forhold til forspill osv, eller la det ligge siden det sikkert er vanskelig tema (siden en liten gjenstand til 100 kroner klarer å tilfredsstille meg, men ikke mannen min?) Råd og erfaringer mottas med takk!
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #2 Skrevet 30. januar 2012 La partneren leke med deg og bruke vibratoren på deg.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #3 Skrevet 30. januar 2012 La partneren leke med deg og bruke vibratoren på deg. Han har ikke sansen for leketøy og er ganske så beskjeden og tradisjonell når det gjelder sex. Jeg har tidligere fortalt ham at jeg ikke kunne få orgasme med noen (noe som er sant), så han på en måte slo seg til ro med det. Rett etterpå prøvde jeg en vibrator, og plutselig fikk det til i alder av 30 år + (har aldri trodd jeg skulle få det til). Så jeg vil jo gjerne ta det opp med ham, men er redd for å oppnå motsatt effekt...
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #4 Skrevet 30. januar 2012 Jeg har heller aldri fått det ved samleie alene, må alltid ha "hjelp" av hender/ munn.. Det som er noe dritt er at når menn finner ut det, så tar de det som en utfordring, HAN skal liksom være den som klarer det. Enden på visa er at han prøver for hardt og da funker det ihvertfall ikke Ikke for å være stygg, men jeg tror ikke problemet KUN ligger hos mannen din, tror også mye sitter i hodet vårt. (Med mindre mannen din er ekstremt klønete da.. hehe)
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #5 Skrevet 30. januar 2012 Du bør kanskje finne ut selv først hvordan det kan gå for deg uten vibrator (hvis det er slik at mannen din ikke vil gå med på å bruke en sånn en), ellers gir du jo manne din en umulig oppgave... Skal vel litt til for at han skal finne trylleformelen selv dersom du ikke kan guide han til den.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #6 Skrevet 30. januar 2012 Du bør kanskje finne ut selv først hvordan det kan gå for deg uten vibrator (hvis det er slik at mannen din ikke vil gå med på å bruke en sånn en), ellers gir du jo manne din en umulig oppgave... Skal vel litt til for at han skal finne trylleformelen selv dersom du ikke kan guide han til den. Altså, vibrator erstatter hender og tunge, noe mannen nesten aldri bruker på meg. Ingen trylleformel Og det kan hende at det sitter i hodet på meg, siden jeg i en alder av over 30 år aldri fått det til med en mann, og jeg har ikke bare hatt 1 hele livet for å si det slik... Jeg trives med sexen vi har, med nærhet og helt andre følelser enn ren teknisk orgasme. Derfor vil jeg ikke ødelegge det fine vi har ved å stille "krav". Selv om det er kjedelig å lengden å bare få tilfredsstillelse ved å ha sex med seg selv (som er utrolig kjedelig og planlagt greie) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå