Gå til innhold

Er det mulig!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer til bror løy på seg tvillinger etter hun ble dumpet til både bror og hele slekta, når hun ble tatt i løgnene ble hun litt paff. Hun var utro med bestekompisen til bror, og forholdet har pågått en god stund.

Etter hun ble tatt på fersken i og lyve gikk det nesten en mnd så satte hun igang nok engang, for hun var vist gravid og var 99 % sikker på at det var bror sin.... Hun hadde jo flyttet inn til bestekompisen til bror sammens med hans foreldre og virker til og trivdes der, så jeg ba bror om og ta det helt med ro for vi fant fort nok ut hvem sitt barn det var...

Hun ringte og sendte sms til bror konstant og han var mer eller mindre lei men gikk alltid med på og møte henne, men han ville ikke inn i noe forhold med henne etter det kom frem fra hennes fosterfamilie at hun hadde snakket stygt om bror, foreldrene mine, meg, barna mine, hennes halvbror m/fam.

Hun lovet bot og bedring og skulle aldri omgås med bestekompisen til bror igjen, men etter og ha møtt på henne 4-5 ganger med bestekompisen til bror så sier det seg selv, at det ikke er planen hennes.

Ved den ene annlednignen var i svergie, og hun trodde min bror var på jobb mens han var i svergie med hennes halvbror m/fam. Hun ba bestekompisen til bror om og gå vekk og begynte og gråte og sa det at hun elsket bror så høyt og hun hadde det helt forferdelig og bestekompis hadde vært med for og kjøpe vogn til babyen som hun plutselig sa at ikke var bror sin.. så var det stille på hele greiene noen uker og han nektet for og ha kontakt med henne når vi spurte.

Helt til jeg tok han på fersken på lørdag da han var ute og kjørte tur med henne og jeg møtte de på en landevei der han ikke hadde forventet og finne meg, siden jeg lå rett ut med omsyken (hadde vært og matet katten til svigers) han ble helt rar og ho satt ved siden av og glisa og lo mens ho trykket på tlf sin :-/ Jeg kjørte hjem og tok livet med ro..

Etter 1 time ringer brått en venninne av meg og lurer på hva som skjer, for de er vist i en park ikke langt unna der de holder hender, kysser +++++

Siden jeg egentlig hadde avtale med jentene tok jeg turen opp i parken og satte meg ned og tok noen ord med jentene, etter en stund ringte tlf min og bror hadde sett bilen min og lurte på hva jeg drev med i parken. Jeg spurte hav han hadde gjort og han hadde gått seg en tur alene..

Jeg spurte ikke om noe mer der og da siden det var andre rundt og på vei hjem sendte jeg han en meld og lurtep å hva han drev med og som han alltid sier så snakket de, da jeg fortalte at det ikke var sant ble han helt rar og lurte på hva jeg mente med det og jeg sa det jeg viste og fy og sur og han ble for da var han dum da vettu.. Han er snart 20år og bestemmer over sitt eget liv, men vi har ett godt forhold og snakker og diskuterer tingen som kan ha innvirking på livet.

Er det flere som har vært borti lignende episoder med sånne tilfeller?

Jeg klarer ikke og skjønne åssen han kan godta det som er skjedd..

Jeg har mistet bror engang og nå er han seg selv igjen og jeg vil ikke miste han pga en jente som ødelegger personligheten hans på den måten..

Jaja jeg høres sikkert patetisk, eiesyk og det ene med det andre ut men jeg er bekymret for min bror og skjønner ikke hvor det her skal ende :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Din bror klarer seg nok sikkert godt og kan finne ut av ting selv!!! ;)

Vi storesøstre må slutte å blande oss for mye inn! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...