Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #1 Skrevet 30. januar 2012 om deres barn blir tatt i og stjele hva ønsker du at skal være konsikvensene for det,.?? vanlige er og bli anmeldt. men tenker nå barn under 18 år. jeg lurer på dette for og få et innsyn i hva foreldre tenker om dette. kansje noen av dere har erfart noe slik med barna.
☆☆☆ Skrevet 30. januar 2012 #2 Skrevet 30. januar 2012 Om det gjelder nasking i butikk hadde jeg ønsket at butikken anmeldte barnet. Om politiet hadde giddet å ta tak i det tviler jeg på, men hadde barnet måtte møte på lensmannskontoret og fått litt tilsnakk hadde det vært supert! Mest sansynlig hadde det ikke skjedd, men jeg forventer i det minste at jeg som forelder får vite om det. Jeg ville tatt med meg barnet til den aktuelle butikken slik at barnet kunne beklage og gjøre opp for seg til daglig leder eller noen andre i butikken. Det hadde ikke vært nok å levere tilbake, jeg hadde villet at barnet erstattet det som ble stjålet med lommepengene sine uten å få varen. Om barnet hadde stjålet hjemme eller fra venner el.l. hadde jeg også bedt om at barnet beklaget og gjorde opp for seg.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #3 Skrevet 30. januar 2012 Jeg hadde tatt med barnet til den aktuelle butikken for å fortelle hva h*n hadde gjort og måtte ta konsekvensene fra det.. Öm det hadde vært hjemme\hos venner o.l hadde barnet måtte jobbe for det h*n hadde stjålet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå