Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #1 Skrevet 30. januar 2012 Vi sitter litt med som han kansje skal hete Even, men er ikke sikker enda så trenger tips til andre navn OG navn som kan passe til Even;) Helst Even som førstenavn. Søster heter Mina Nathalie
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 30. januar 2012 #3 Skrevet 30. januar 2012 Even August Even Nicolai Even Sebastian Even Thomas Even Isak Ellers så liker jeg disse navnene. Edwin Erik Edward Arthur Victor William Martin Vegard Alfred Henry Einar Scott Vilmer Ailo Johan John Max Theo Falk Philip Michael
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #4 Skrevet 30. januar 2012 Even August Even Nicolai Even Sebastian Even Thomas Even Isak Ellers så liker jeg disse navnene. Edwin Erik Edward Arthur Victor William Martin Vegard Alfred Henry Einar Scott Vilmer Ailo Johan John Max Theo Falk Philip Michael Slenger du bare ut navn eller mener du seriøst at Even Einar eller Even Max er gode kombinasjoner?
Aini Skrevet 30. januar 2012 #5 Skrevet 30. januar 2012 Takk for navn Hun mente sikkert som ellers navn, spurte også etter andre navn;)
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #6 Skrevet 30. januar 2012 Jeg syns Even er flott alene jeg da. Som tips til andre navn så liker jeg Palmer, Saxon og Morgan
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #7 Skrevet 30. januar 2012 Der jeg kommer fra sier de Even Beinlaus, det er når en dør slår igjen e.l. uten av det kommer noen, da var det Even beinlaus som var ute og gikk. Da jeg flyttet hit jeg bor nå ble jeg oppriktig sjokkert over at noen faktisk brukte dette navnet på barna sine Men nå har jeg vent meg til det, sønnen min har en klassekamerat som heter Even og han er verdens søteste gutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå