Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #1 Skrevet 30. januar 2012 Bor i ett hus med opprinnelig tre soverom, men veggen er slått ned mellom to av rommene. Det rommet er nå på 16 kvm og rommet mitt er på 12 kvm. Sønnen min har hatt det største rommet på 16 kvm, og jeg har det minste. Nå begynner vi med oppussing av begge rommene, og jeg lurer på om jeg skal ta det største rommet selv. Rommet er slik at det er en "luke" i den ene enden, hadde passet perfekt å lage walk in closet der! Jeg har så dårlig plass til oppbevaring av klær på det soverommet jeg har nå. Samtidig føler jeg at det er litt dumt og "ta" rommet til sønnen min, han har hatt det rommet i tre år nå. Planløsningen på det minste rommet gjør det litt vanskelig å innrede synes jeg, og han må ha plass til seng, pult, garderobeskap og plass til leker.. Hva ville dere gjort? Veldig fristende med walk in closet da.....
It's all about me Skrevet 30. januar 2012 #2 Skrevet 30. januar 2012 (endret) Hvem av dere tilbringer og vil i fremtiden tilbringe mest tid på rommet sitt da? Og hvem har mest ting som skal inn dit? Selv synes jeg lite og rotete lass til leker er mer irriterende enn dårlig plass til klær. Og i avluket hadde jeg heller laget hytte eller noe til barnet. Skal du bare oppbevare klær og sove på rommet ditt synes jeg det er unødvendig å ta det største. Endret 30. januar 2012 av Frokostquiz
Fru Bell med to skjønne små :) Skrevet 30. januar 2012 #3 Skrevet 30. januar 2012 Hva om du snakker med sønnen din og foreslår en oppussing av soverommet ditt etter hans smak? Kanskje han synes det er artig og bytte rom, og spesielt hvis han får blir med å bestemme hvordan det skal se ut? :-)
guggu Skrevet 30. januar 2012 #4 Skrevet 30. januar 2012 Jeg hadde ikke hatt problemer med å bytte- 12kvm er ikke noe lite rom for et barn uansett. Puss opp hans rom først så får han flytte direkte over i nytt som han selv får velge farger osv. Kan egentlig bli veldig stas skulle jeg tro. Og du kan sikkert oppbevare endel av hans klær i det nye klesskapet ditt (eks vinterklær om sommeren osv) Og en plass må jo sengklær mm være. Hva med å kjøpe han ny køyeseng med skrivebort under som en "trøst"? Sparer mye plass skulle jeg tro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå