Gå til innhold

Er forholdet på vei til å ta slutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er saken:

Jeg føler at jeg tar alt av ansvar hjemme, betaler regninger, handler lager mat, ordner alt med barna. han ligger stort sett og ser på tv når han er hjemme. Vi ler aldri sammen, jeg gleder meg ikke til å ha sex. Føler ikke at jeg kan støtte meg emosjonelt til han, det meste jeg sier blir blåst av. Hvis jeg tar opp ting jeg ber han om å gjøre, blir han irritert. Han er også lite engasjert i barna, og hisser seg opp hvis de bråker litt. Det fører til at barna selvsagt kun vil til meg. Det er så slitsomt, er det håp for å redde ekteskapet, eller er det bedre å komme seg ut?

Tusen takk for mange synspunkter..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gamle er barna? Uavhengig av det så bør dere jo ta en lang og god prat, og gjerne med barna hos barnevakt(hvis mulig da selvfølgelig!). Prøv å unngå beskyldninger, men uttrykke deg med "jeg føler at..." ol. Spørre hvordan han synes dere har det, og sammen finne ut om det er noe dere kan gjøre for at det skal bli bedre. Ville i alle fall ikke skyndet meg ut av forholdet før dere har prøvd ordentlig å snakke om det.

Skrevet

Barna er 2 og 4. Vil at alt skal ordne seg, og få tilbake gløden i forholdet, men føler at han ( og sikkert jeg og) kun bidrar med negativ energi om dagen...

Skrevet

Noen med erfaring og gode råd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...