Gå til innhold

hvor ofte lader du din iphone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk meg iphone for noen dager siden. batteriet blir så fort utladet, selv om jeg ikke bruker telefonen mye. min gamle mobiltelefon holdt nesten en uke før den måtte lades.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lader ca. annenhver dag.

Om du slår av automatisk tidssone, slår av 3G, slå av Wifi og applikasjoner som kjøres i bakgrunnen så kan du oppleve at betteriet varer lengre.

Skrevet

Hver dag, men bruker den mye.

Skrevet

Takk for tips! skal prøve å finne ut av hvordan dette skrus av.(men da forsvinner vel litt av poenget med Iphone egentlig? Det er jo meningen at det skal være mer enn en mobiltelefon.)

Hi

Skrevet

Neida, poenget forsvinner ikke. Om du ikke reiser mye så trenger du ikke at telefonen konstant søker etter hvor du er i verden for å kunne oppdatere dato og klokkeslett. Derfor kan du slå av automatisk tidssone.

Om du bor et sted med godt mobilnett så er Edge ofte like bra som 3G. Wifi kan du slå på når du har bruk for det så slipper du at telefonen konstant søker etter nett.

Skrevet

Edge? Hvordan får man det? er det en app som man kan laste ned for å få internett??

Sorry, dette er sikkert et utrolig dumt spørsmål :)

Skrevet

Edge er det nettet som kommer automatisk når du slår av 3G. Da står det en E istedenfor 3G.

Opplever du at internettet på telefonen går tregt så slår du bare på 3G igjen ved behov.

3G trekker mye batteritid så har man ikke behov for det så er det lurt å slå det av (når man ikke trenger det) om man ikke ønsker å lade så ofte ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...