LilleBille:') Skrevet 30. januar 2012 #1 Skrevet 30. januar 2012 Har nettopp vært oppi marka med bikkja og jenta mi. Hun var godt kledd på når hun satt i bæremeisen, men hun var iiiiskald og rød i kinnene.. Er jo normalt det, men når jeg snudde hodet og skulle se på hun da fikk jeg bare hakeslepp! Aldri sett noen som har vært såå sykt røde i kinna før.. tuller ikke.. Smurte hun 2 ganger med kuldekrem, ca 20 min før vi gikk ut. Er det noe og bekymre seg over!? Eller jeg som bare innbiller meg det og blir litt småhysterisk.. ? Er rundt 6 minus ute nå. kald kald vind og. Hun satt og "prata" og kosa seg, så tydelig at det ikke var noe ubehag.. Selv om jeg troor det ikke er noe farlig er det greit og høre om det er noen som vet noe om det?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #2 Skrevet 30. januar 2012 Om det blåser er jo de effektive kuldegradene mye lavere enn 6 minus. Jeg tror ikke jeg ville hatt henne i bæremeis i vind, der har hun jo ingen beskyttelse. Ville spart meisen til de vindstille dagene og gått tur langs veien med kalesjen oppe på vogna og stormtrekket på når det blåste. Da kunne hun sittet og tittet over kanten på stormtrekket og hatt det ganske lunt rundt seg. Det er veldig lett å forfryse små myke barnekinn og det er så synd når det skjer. Alternativet er jo en finlandshette...
LilleBille:') Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2012 Her blåser det så og si konstant. Vi bor ved havet og har masse skog og mark bakom huset. Der er det veldig bratt oppover . Skal vi gå noe tur med vogn må vi gå i veien hele tiden. Her kjører folk så innmari fort, og det er svingete veier. Så det og trille tur her frister lite. Jeg elsker og gå med vogna.. jeg har jo gått tur langs veien, men ved noen anledninger så kommer det biler innmari brått på som nesten ikke ser oss, og det syns jeg er litt skremmende. Jeg får vel vente på litt mildere dager..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå