Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #1 Skrevet 30. januar 2012 Har hittil brukt blyant, da jeg en gang i min ungdom nappet for mye og ikke har så kraftige øyenbryn lenger. Prøver å ta den "lett på" slik at det ser naturlig ut, og det går greit. Men har hørt og sett at det kanskje blir finere med sånn øyenbrynsskygge? Noen som bruker det og kan anbefale? ønsker råd om merker/typer, IKKE en diskusjon om hvorvidt man skal bruke det eller ikke...
It's all about me Skrevet 30. januar 2012 #2 Skrevet 30. januar 2012 Clarins Eyebrow Kit er svaret. Brukte selv blyant før en på Tax Free anbefalte denne. Jeg ønsket ikke markerte og falske øyebryn, bare litt mere farge. Denne fra Clarins legges enkelt med en kost, ser helt naturlig ut og den inneholder tre forskjellige nyanser i samme sette slik at den kan tilpasses til anledning og humør. Koster litt mer enn en blyant, men er drøy så den varer en evighet. Jeg har hatt min et år nå, og den ser nesten ikke brukt ut. Så i det lange løp er den billigere enn blyant.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #3 Skrevet 30. januar 2012 Clarins Eyebrow Kit er svaret. Brukte selv blyant før en på Tax Free anbefalte denne. Jeg ønsket ikke markerte og falske øyebryn, bare litt mere farge. Denne fra Clarins legges enkelt med en kost, ser helt naturlig ut og den inneholder tre forskjellige nyanser i samme sette slik at den kan tilpasses til anledning og humør. Koster litt mer enn en blyant, men er drøy så den varer en evighet. Jeg har hatt min et år nå, og den ser nesten ikke brukt ut. Så i det lange løp er den billigere enn blyant. Hvor kjøpte du den, finnes den på nett?
It's all about me Skrevet 30. januar 2012 #4 Skrevet 30. januar 2012 Jeg kjøpte den på Color Fantasy, men den bør da finnes på parfymeri også. Var det kanskje den jeg så på Parfymelle en stund før jeg ble overtalt på Kiel-fergen......?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #5 Skrevet 30. januar 2012 fant den på utl nettbutikk, er bestilt nå. Fant den på flere nettsider, men utsolgt på de, så tydeligvis populær, og kun gode reviews:)
It's all about me Skrevet 30. januar 2012 #6 Skrevet 30. januar 2012 Så bra. Den er virkelig gull verdt Et lite tips. Får klarer du å få på for mye, eller litt utenfor er det enkelt å ta bort litt med den "mascara-børsten" som egentlig er til å gre med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå