Gå til innhold

Go or stay?.. Forhold som kun har vart 2 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har;

-Ok sex, var mer spennende i starten da såklart. Hengt sammen nesten konstant i 7 mnd, selvom vi kun har vært kjærester i to.

- Han er snill, hyggelig, koslig, søt og går greit overens med datteren min.

- Heftige disusjoner iblant, men synes det er greit å ha en med egne meninger.

Mangler;

- Den stormende følelsen av å være forelska/betatt/ha følelser. Bør man ikke ha den? Bør ikke alle ha den, så tidlig? Etter vi møttes ble vi bare mer og mer vant til å være rundt hverandre og plutslelig var vi kjærester og rundt oss møter vi press på å møte hverandres foreldre, søsken ++ ( Friker litt av tanken bare, siden jeg allerede nå er usikker) Da vi ble kjærester trodde jeg at jeg hadde den følelsen, men bare etter 8 uker vet jeg at den ikke er der..

- Hadde vår første krangel allerede etter fire uker og det var dårlig stemning leeenge etter det :(

- Manglende kommunikasjon, for ingen av oss er flinke nok å si fra når noe plager oss.

- Han blir sur om jeg bare nevner eksen, så der trør jeg forsiktig! ( Eksen jeg har barn sammen med)

Gresset er ikke grønnere på den andre siden vet jeg, og tanken på å være singel igjen skremmer meg litt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm vanskelig.mulig du burde si det bør være en pause.kjenne etter i noen uker hvordan du syns det er når du bare tenker på deg selv.Et forhold spesielt så tidlig burde være fylt av glede og spenning og ikke det motsatte..

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Go. Not stay.

Definitivt. For meg er det det du sier om at han blir sur bare du nevner ditt barns far som er avgjørende. Eksen slutter aldri å være ditt barns far, og du må til en viss grad forholde deg til ham i mange år framover. Hvis det vil medføre sur kjæreste (evt. fremtidig samboer/mann), så blir det tøft. Jeg ville gått før 'ting" blir for alvorlig.

Skrevet

Hvis du føler det sånn allerede, så tenker jeg at da er det ikke liv laga. Bedre å gjøre det slutt nå enn om 5 år når dere har barn og et etablert liv sammen.

For jeg kan garantere deg at det blir slutt uansett, når problemene dukker opp så tidlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...