Gå til innhold

Har dere noen fiiine tips til guttenavn, damer??


bambins

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mikkel, Mathias, Magnus, Phillip og Georg... Gode gamle stødige navn:) Synes Georg faktisk er veldig kult, så heter nesten ingen det lenger... Er sååå lei av disse noah, leander og mr.alle babyer heter det navnene... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaaa.... Jeg har ett NYDELIG navn, og jeg får ikke bruke det, for mannen vil ikke ha det....: BRIAN

Nydelig navn som ikke "alle" heter....... Enda.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mikkel, Mathias, Magnus, Phillip og Georg... Gode gamle stødige navn:) Synes Georg faktisk er veldig kult, så heter nesten ingen det lenger... Er sååå lei av disse noah, leander og mr.alle babyer heter det navnene... ;)

 

Sønnen min heter Fillip, fetteren min heter Magnus, farfar A.Magnus, morfar og lillebror T.Georg :) hehe.. Kan si de navnene er godt brukt i familien :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brage, Filip, Adrian, Eskil, fabian, Liam, felix, Julian, Gustav, heine, Lukas, Sondre, Preben, Andreas.

 

Vi venter også en gutt og dette er mitt utkast til vår liste. Vi skiver begge to lister. Så bytter vi liste og vi stryker de navnene på den andres liste som er helt uaktuel. Så får vi se hva vi sitter igjen med. Gjorde det sammen når vi fikk jenta vår for 3 år siden. Veldig fin måte for oss begge og engasjere oss på!!

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår gutt heter Håkon :) Vi har fått veldig skryt av navnet. Vi hadde tenkt på Harald først.

 

Vi har også en liten Håkon ! Vanskeligere med navn til nestemann... Liker Ludvik, Sigve, Amund, Håvard, Trygve og Alfred, men det spørst om gubben er enig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...