Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #1 Skrevet 29. januar 2012 Jeg er straks 24 år og jeg begynner å få rynker.. Ser tydelig rynker på pannen og rundt øynene. Har også fått endel slappere hud i form av at konturene synes mye bedre. Er det bare genene det da ? Røyker ikke, drikker svææært sjeldent, kanskje 1 - 2 ganger i året. Trener 5 ganger i uka og spiser sunt og variert, aldri fastfood som mcdonalds etc. Synes det er urettferdig ( Dessuten er puppene mine flate som pannekaker etter amming!
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #2 Skrevet 29. januar 2012 Jeg er 29 år og har ingen rynker. Jeg drikker altfor lite vann, tar meg en fest ca 1 gang i måneden, røyker av og til, spiser junk litt for ofte, trener ikke, men går tur, bruker sminke hver dag, men fjerner den hver kveld. I min familie ser alle "skammelig ung ut" (sagt av min manns rynkete tante om min familie:p), så det er vel gjerne genetisk. Men på en annen side fikk jeg mitt første grå hår som 22 åring og oppdaget nylig at jeg har blitt grå litt lenger sør også
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #3 Skrevet 29. januar 2012 Heldig du er!! Skulle ønske det var meg! Jeg spiser til og med endel frukt og grønt som skal være bra for huden og jeg tar tran vær dag, to skjeer! Pfft, er vel genene da! Min mor mistet elastiteten i huden tidlig så er vel min tur nå Noen som vet om noen spesielle renseprdukter etc som kan virke oppstrammende på huden ? Føler jeg gjør så godt jeg kan hva det anngår å spise seg til fin hud! hilsen hI!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå