Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #1 Skrevet 29. januar 2012 Er 24 år, har fast jobb(70%) tjener ca.200.000 30.000 i kreditt for tida....(om det har veldig mye å si) 1 barn. Samboer eier hus og bil og jeg vil kjøpe meg inn, er lei av at alle MINE penger går til "tull", mat osv....... Han har rammelån på 2 millioner.... tips?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #2 Skrevet 29. januar 2012 Med 200.000 i inntekt og forsørgeransvar ? kan du knapt betjene noe lån. Men skal du være medlånetaker sammen med din samboer og kjøpe deg inn i boligen, blir hans inntekt og øk.situasjon medregnet, og da er det et helt annet regnestykke. Hør med banken.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #3 Skrevet 29. januar 2012 det klarer jeg nok bra. Har bare 2 faste regninger i mnd:P Men må vell høre med banken ja....kanskje spare opp litt penger først?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #4 Skrevet 29. januar 2012 Selv om du bare har 2 faste regninger så hjelper ikke det så veldig mye. For de fyller ut et sånt standard skjema om hvor mye man skal ha til ditt og datt (sifo tror jeg det heter??) Har man forsørgeransvar så trekker det også en del ned. Men som hun sa over, skal du låne sammen med samboeren din blir det jo noe annet. Men du kan jo sjekke en slik lånekalkulator på nett. Bare å google hvor mye kan jeg låne eller noe slikt. Har du kausjonist hjelper det en del. Kreditt har noe å si ja, for da bruker man jo penger før man har. Hvordan har du klart å opparbeide deg en slik gjeld når du bare har 2 regninger. Det vil kanskje banken lure på..
MillaMed2 Skrevet 29. januar 2012 #5 Skrevet 29. januar 2012 Tror ikke banken vil gi lån så lenge du har kredittkortgjeld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå