Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #1 Skrevet 29. januar 2012 vis deres barn kom hjem og sa at hun var gravid i en alder av 15 ÅR ? - ossen ville dere reagert ? for min del, syns jeg ungdomen bør tenke pÅ ungdoms live sitt før dem tenker en lite barn .. Å ha en barn er et veldig stort og slitsom ansvar ... NÅr man er 15 er barn pÅ en mÅte ett lite barn selv , Å da skal omdra ett lite barn som kommer til værden .. hmmm... Man mÅ ha en del penger til mat, klær, bleier ++++ . Kjære dere unge som vil ha barn , tenk dere GODT om .......
Netti*** Skrevet 29. januar 2012 #2 Skrevet 29. januar 2012 Hadde min datter kommet hjem å sagt hun var gravid hadde jeg følt at jeg hadde feilet litt før dette skjedde. Om hun var gravid hadde jeg aldri begynt å lekse opp og ned for henne at hun er for ung at hun ikke er voksen nok til å ta seg av barnet osv. Jeg ville gjort det beste ut av det. Omså tatt meg fri fra jobb for å hjelpe med babyen. Når uhellet først har skjedd er det forseint for oss begge å være etterpå klok, hjelper ingenting å kjøre dårlig samvittighet og ta fra henne selvtilliten.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #3 Skrevet 29. januar 2012 Sier det samme som Netti over. Hadde følt at jeg hadde feilet i oppdragelsen. Hadde ikke lekset opp for henne, men snakket med henne for å finne ut hva hun ville, så hjulpet henne med det. Hadde støttet henne uansett hva hun valgte. Hadde jo selvsagt syntes at hun var for ung, og kanskje litt lei meg på hennes vegne som blir voksen så altfor fort, men igjen hadde jeg hjulpet henne så mye som mulig, uten å ta over, slik at hun kunne fått seg en utdannelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå