Gå til innhold

Utdanningshuset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tatt utdannelse gjennom de?

Er det gode muligheter for jobb etter endt utdannelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke så lenge siden det var et lignende spørsmål her inne. Kanskje det er mulig å søke det opp og se om det er noe av interesse :)

Skrevet

Er ikke så lenge siden det var et lignende spørsmål her inne. Kanskje det er mulig å søke det opp og se om det er noe av interesse :)

Fant ingenting der. Søkte på Utdanningshuset her inne før jeg spurte.

HI

Skrevet

Fant ingenting der. Søkte på Utdanningshuset her inne før jeg spurte.

HI

Jeg er ei av den som svarte på forrige innlegg om utdanningshuset. Jeg har studert der.

Hvorvidt det er lett å få seg jobb i etterkant er vel vanskelig å svare på... men ei bekjent av meg ble oppringt av en arbeidsgiver før hun fullførte studiet med regnskap/økonomi (eller noe) Var visst mangel på slik kompetanse i Trondheim akkurat DA iallefall...

Skrevet

Takk for svar :)

Er regnskap jeg har tenkt å ta :)

Litt usikker enda, er redd det er veldig tunge fag.

HI

Skrevet

Jeg også har tenkt å gå på regnskap på utdanningshuset,men har tenkt å sjekke opp litt mer på utanningsmessen som er nå i februar...har du tenkt å gå heltid eller deltid?

Skrevet

Jeg har tenkt å gå deltid :) Du da? Og hvor i landet har du tenkt å gå?

Hvor er utdanningsmessen? Hadde vært interessant å få med seg den :)

HI

Skrevet

Skal utdanningshuset ha stand på utdanningsmessa, da?

Skrevet

Noen som har tatt utdannelse gjennom de?

Er det gode muligheter for jobb etter endt utdannelse?

Både som tannlegeassistent og medisinsk sekretær er det vanskelig å få jobb, ettersom man ikke får autorisering...

Skrevet

Jeg har tenkt å ta regnskapsmedarbeider :)

HI

Skrevet

Det er veldig vanskelig å få jobb innen regnskapsfeltet akkurat nå. Så jeg ville nok sett mer på om det er andre fag som gir større sjanse for jobb.

Skrevet

Hvorfor er det vanskelig å få jobb innen regnskap?

Ser veldig mange jobber ute på finn.no innen det området.

HI

Skrevet

Ja det er jobber å få, men det krever høyskoleutdannelse. Og selv da er det vanskelig. Datteren min gikk ut fra regnskap i mai med gode karakterer, og det er helt umulig å få jobb.

På traineestillinger med lave inntakskrav, tar de inn studenter som har tatt mastergrad i økonomi. Da blir det litt snaut med ett års utdannelse innen faget.

Men det er selvfølgelig ikke umulig hvis man kan flytte etter jobbene.

Skrevet

Hvor i landet bor dere da, Zellica?

Her er det flere jobber som ikke krever høyskoleutdannelse.

HI

Skrevet

Vi bor i Buskerud.

Det har vært jobber her også som ikke krever hverken utdannelse eller erfaring, og de har blitt besatt av mennesker med 5 års høyskolegang:-0

Skrevet

Snakka med to stk som fikk jobb før de hadde tatt siste eksamen hos utdanningshuset. Så det er nok litt flaks og litt forskjellig rundt om i landet. Men kjekt å få høre litt andre erfaringer også.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...