Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #1 Skrevet 29. januar 2012 Problemet er når han sover tre kvarter på dag tid.så sovner han ikke før ni om kvelden.men har også litt avlstning av far ,da drar far til farmor.og da legger barnet seg seint .så det er ikke så lett å kutte ut dag sovingen .siden han er hos forskjellige og det blir forskjellige leggetider.hvordan løser jeg dette?skal jeg la han sove til han ikke vil sove lenger på dag tid=??
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #2 Skrevet 29. januar 2012 Noen her som har avvent soving på dagen?
Gjest Ganske Skrevet 29. januar 2012 #3 Skrevet 29. januar 2012 Vi måtte kutte ut dagsoving da de var 2 år, sto og hoppet i sengene til klokka var 23. Var veldig sutrete på ettermiddagen en liten uke, så gikk det over. Sover nå 12-13 timer om natta. Sovner somregel med en gang de legger seg. Den første uka måtte vi passe på at de ikke sovnet når de satt i sofaen ol. Vet ikke hvor gammelt barnet ditt er da. Prøver å være ganske nøye på at de legger seg til samme tid hver kveld nå.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #4 Skrevet 29. januar 2012 Men hva når pappaen ikke repsekterer det .?Vet ikke hva jeg skal gjøre.gutten er akkurat fylt tre år
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #5 Skrevet 29. januar 2012 Gutten kan jo fint sove når han er sammen med far, men hoppe over det når han er sammen med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå