Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #1 Skrevet 29. januar 2012 Det kjennes i hvert all ut som det stikker til skikkelig i nyre på høyre side støtt og stadig. Skikkelig vondt! Har ikke uvi så vidt jeg vet eller kan kjenne... Vært brti noe lignende?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #2 Skrevet 29. januar 2012 Nå vet jeg ikke hvor langt du er på vei, men det er helt normalt å kjenne stikkninger i magen, ved livmoren under graviditeten. Livmorbåndene strekker seg, for å gjøre seg klar til fødsel. Dette er noe som gjøres under hele graviditeten og er helt normalt. Om det kun er vondt i sidene på magen ville jeg tolket at det var det, og ikke nyren. Om du tror det er noe problemer med nyren, så ta kontakt med lege eller legevakt.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #3 Skrevet 29. januar 2012 er det bak på ryggen du har vondt da?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #4 Skrevet 29. januar 2012 Nyra kjenner man på siden og bak, om man har nyre bekken betennelse, noe man kan få om man har uvi og går ubehandlet. Uvi kan være vanskelig å oppdage når man er gravid. Man kjenner rett og slett ikke symptomene som man ellers ville, og det er jo derfor det testes for det i urinen. Lenge siden sist urinprøve? Ta en med til legekontoret i morgen, og si du mistenker uvi/nyre bekken betennelse.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #5 Skrevet 30. januar 2012 Jeg kjenner det bak der nyrene sitter ja, jeg er 17 uker på vei med nr to. Jeg tok en urinprøve for ca en uke siden den var helt fin, så tror ikke det er det nei.. Men tusen takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå