Gå til innhold

Flere som er kvalm??


Hali

Anbefalte innlegg

Jeg ønsket meg jo mer symptomer og jammen fikk det ønsket oppfylt. :)

Sånn er det - det er vel prisen man må betale ;)

 

Hvordan er det med dere som er kvalme? Hvordan holder dere ut?

Hvor langt på vei er dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hele forrige uke gikk til å ligge på sofaen og sove/henge over doskåla. Heldigvis har jeg fått resept på en type reisesyketabletter som skal være trygge for gravide, og det hjalp! Nå er det kun kvalme, ikke nesten-så-jeg-spyr-kvalme engang. Deilig! Har oppmøteplikt på skolen, så håper på at dette hjelper:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det roet seg masse, heldigvis!

Jeg begynte å spy da jeg var 5 uker på vei, sluttet med det for en stund siden, og nå henger det bare litt morgenkvalme igjen.

Egentlig trodde jeg ikke at jeg skulle klare å holde ut, jeg får fnatt av å være kvalm og å spy. Men så lenge man tar en dag om gangen og tenker at det kanskje er bedre i morgen så går det da på et vis :) Plutselig er man bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er endel kvalm, kommer og går i ett sett, så det er litt irriterende.. er mer kvalm og uvell denne gangen enn det jeg var da jeg skulle ha guttungen... Men jeg får lissom ikke kastet opp,,, er bare veldig kvalm og små brekker meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp Hali, nå har kvalmen banket på døra her også...kastet opp i natt. Kvalmen kommer når jeg er sliten/ stressa også bygger den seg litt opp utover kvelden. Sist gang var jeg mest kvalm på formiddagen og morgenen...får se hvordan det utvikler seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er kvalm i stort sett hele dagen. Spyr ikke men er liksom kvalm! Frister ikke å spise heller... så langt hjelper tørr knekkerød, eplemost. Skal prøve ingefærøl (brus).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...