Gå til innhold

Bleieavvenning, tips..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min jente fylte nettopp 3 år, og har KUN sittet på do en gang i bhg etter hun begynte på storavdelinga ( Var stolt av henne den dagen jaa:) Her hjemme har vi kjøpt doring, og hun vil mer enn gjerne sitte på den hele tiden, men helst da etter hu har tissa/bæsja, for hun sier ifra at hun vil sitte på do altfor sent.. Roser henne såklart når hun vil sitte på do, og vi stresser ikke. Har hatt et par netter med truse hvor hun har vært helt tørr på morningen, men så langt fungerer det ikke på dagtids å gå med trusa, for da tisser hun på seg. Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror rett og slett at du kanskje kan vente litt til :) Jenta mi var 3,5 da hun plutselig sluttet av seg selv. Prøvde tidligere, men da var det omtrent som du skriver så jeg bestemte meg for å vente litt. Forskjellig hvor modne de er på tissinga.

Skrevet

Vi slutta helt en dag vi. Da ble det en del uhell til å begynne med, men det gikk seg fort til. De første dagene skifta vi 6-7 ganger. Kanskje det skal til for dere også? At hun slutter helt. De må lære seg å kjenne på følelsen når de er tissatrengt, og det er ikke alltid den kommer på en dag.

Skrevet

Her sluttet vesla da hun var 2år og 6 mnd. Begynte å gå i truse om ettermiddagene. Endel uhell, men skjønte det fort. Veldig godt for begge parter at hun ble tørr.

Begynte å vise interesse da hun var 1,5 år. Tenkte hun var for liten, men ser i ettertid at vi fint kunne fått henne tørr allerede da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...