Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #1 Skrevet 29. januar 2012 Vår sønn begynte i bhg i høst og etter det har han vært syk omtrent hele tiden. Den ene sykdommen avløser den andre. Han har aldri vært frisk mer enn 2 uker i strekk før han blir syk på ny. Flere som har hatt det sånn? Er det normalt? Bør jeg bli bekymret for at det kanskje kan ligge noe annet bak all denne sykdommen? Hilsen bekymret mor
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #2 Skrevet 29. januar 2012 Jepp. Minste begynte i høst, og det har vært feber, snue, hoste, diare og spye fra ende til annen. Tror det er særs vanlig at de er mye syke første året i bhg, så tror ikke du trenger bekymre deg overvettes.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #3 Skrevet 29. januar 2012 Slik var det med vår eldste også. Han var mer hjemme enn i barnehagen det første halve året. Gradvis ble det bedre, og nå er han ikke mer syk enn andre. Så dere får trøste dere med at det går over. En annen trøst kan kanskje også være at lillebror har vært mer utsatt helt fra fødselen for alt storebror har tatt med hjem fra barnehagen, så han har ikke vært mye syk etter oppstart i barnehage.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #4 Skrevet 29. januar 2012 ÅÅÅh tusen takk for svar! Det er veldig godt Å lese at andre ogsÅ har det slik, misforstÅ meg rett! Hvis det er flere som har det slik sÅ vil jeg gjerne høre om det.. jo flere jo bedre "holdt jeg pÅ Å si".. Det er bare det at i vÅr vennekrets sÅ hører jeg ikke om noen andre barn som er sÅ mye syke som vÅrt barn - noe som gjør meg veldig bekymret for om han kan feile noe alvorlig. SÅ jo flere som svarer her inne pÅ at de ogsÅ har det sÅnn, jo mer kan jeg klarer Å skjønne at det kanskje er normalt.. Setter utrolig stor pris pÅ det, hvis alle som har det slik - bare gir meg et lite pip hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå