Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #1 Skrevet 29. januar 2012 Normalt er jo så mye.. Men syns det er litt ekkelt. Når jeg våkner om natta noen ganger å skal snu meg, så har jeg så vondt i korsryggen/ryggen at jeg nesten ikke klarer å snu meg fra rygg til siden/magen. Virker som hele korsryggen/ryggen låser seg. Så bruker lang tid på å få snudd meg rundt. Det er da skikkelig smertefullt. Men gir seg så fort jeg får snudd meg. Samme er det med hoftene/bena om jeg sitter lenge i sofan, så har jeg problemer med å komme i gang igjen, blir stiv og støl på en måte av å ikke gjøre noe. Jeg har en god madrass i senga, er også ung og sprek Så det burde jo ikke være noe problem. Burde jeg sjekke det når det blir vondt å få kroppen i gang, eller bare er det sånn noen ganger? Sliter med ryggen/nakke fra før, ene siden dovner litt av. Men fysio. mener det bare er stramme muskler. En stund siden jeg har vært hos fysio. nå pga. økonomi, så har ikke fått tatt opp det som har kommet nå.
❤lille stjerne❤ Skrevet 29. januar 2012 #2 Skrevet 29. januar 2012 Det ville jeg fått sjekket opp hvis jeg var deg. Skal ikke være sånn. Kanskje du har en låsning eller nerve i klem eller noe?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #3 Skrevet 29. januar 2012 Sjekke hos fysio. eller lege? Nei, burde jo ikke være sånn.. Men redd for å syte på en måte.. Det er jo skikkelig vondt når det står på, men gir seg jo fort også.. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå