BEA-77 Skrevet 29. januar 2012 #1 Skrevet 29. januar 2012 Tror desverre at jeg har fått jumpers knee. Er det noen som har hatt dette og blitt helt frisk? Noen som har erfaring med trykkbølgebehandling mot knesmerter?
Plutselig_gravid Skrevet 29. januar 2012 #2 Skrevet 29. januar 2012 Jeg har det/ har hatt det. Var aktiv fotballspiller i tenårene og trente flere ganger for dagen, 6-7 ganger i uken. Var vel ikke eldre enn en 14-15 år da jeg fikk diagnosen. (utrolig vondt og hemmende, spesielt når fotball var det jeg levde og åndet for på den tiden) Ingen form for fysikalsk behandling hjalp meg dessverre, men det var nok fordi jeg var såpass aktiv. Fikk jo egentlig streng beskjed om å holde meg i ro. Operasjon var uaktuelt siden jeg var under 20 år. Når er det leeenge siden jeg drev med idrett, og er ikke lenger plaget. Men kjenner det hvis jeg gjør litt ekstra utav meg
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #3 Skrevet 29. januar 2012 Jeg kunne ha skrevet det anonym over her skrev som mitt svar. Fikk diagnosen som 16 åring. Etter å ha spilt fotball aktivt, tatt minisken og et leddbånd i venstre kne fant de ut av at jeg hadde det i tillegg. Fikk beskjed om at ingen ting ville hjelpe noe serlig annet enn å tenke på hvor jeg trente, avlaste og slutte med fotball. Nå er det 10(???!!!!!) år siden og jeg er ikke fotballspiller lenger. Jeg kan fortsatt kjenne plagene men blir værre av å springe på asfalt, gå på hardt gulv osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå