Gå til innhold

Hvorfor ble du gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja var det planlagt eller hva var årsaken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Førstemann var ikkje planlagt, vart gravid på p-pillar. Vi hadde trua på forholdet(som var nokså ferskt) og ingen av oss er tilhengarar av unødvendige abortar. Så det var ikkje aktuelt å gjere noko anna enn å starte familie;)

No ventar vi nr.2. Vi vil gjerne ha ein stor familie, og tidspunktet vart bestemt ut i frå at vi ikkje ville vente ALT for lenge mellom ungane. Eldste er 3,5 ved termin.

Veldig glad for begge graviditetane!:D Elskar barna mine over alt, og kan ikkje sjå føre meg ein kvardag utan. <3

Skrevet

Vi hadde lyst på barn. Begge har full jobb og kjøpt leilighet så bare en liten en som mangler:)

Skrevet

Har alltid visst at vi ville ha barn. Mannen nærmer seg 31, så syntes det var på tide for han :) Venter nr. 1!

Skrevet

Nr.1 var godt planlagt - men vi hadde ikke trodd det skulle klaffe på 1.forsøk ;-)

Nr. 2 var også godt planlagt, den skulle komme vinter/vår 2013 - men så blir det istedenfor en julibaby i år på oss :-)

Vi er veldig glade og takknemlige for at vi har lett for å lage barn iallefall - og kommer aldri til å sjanse på såkalte "sikre perioder" igjen... :-)

Skrevet

Nr 1 var godt planlagt. Ville gjerne ha barn, og der og da passet det veldig godt. :)

Nr 2 var og planlagt, men det gikk kjappere enn vi hadde regnet med.. :P

Skrevet

Tja, førstemann var ikke planlagt - men hjertelig velkommer selv om jeg var i en vanskelig situasjon og endte opp som alenemor for ham.

Andremann er på vei nå, ikke heeeelt planlagt, men hadde vært kjærester i 4 år da det skjedde og vi var begge over 30 :)

Fornøyd, og ville ikke hatt det annerledes :)

Skrevet

Ja var det planlagt eller hva var årsaken?

Med nr en var vi på forberedelsesstadiet dvs sluttet på pilla i forventning at det tok hvertfall 6 mnd før det skulle skje noe... Her ble det full score på første forsøk :P

M nr 2 var det ønsket men ikke planlagt, jeg gikk ikke på pilla pga operasjon og andre medisiner.

M nr 3 ammet jeg nr 2 og ventet på at syklusen skulle komme i gang så jeg kunne begynne på pilla... Nr 2 var knappe 6mnd gammel når det ble bolle i ovnen igjen :o Alt annet enn planlagt men vi får bare ta ansvar for våre handlinger og uforsiktighet. Han er ønsket i familien han her og <3

....men han blir den siste!!!! Trust me!! :P

Skrevet

Begge våre er veldig ønsket og planlagt. Første kom etter 4-5mnd med prøving, mens den som er i magen nå kom først etter 2 år og 4 mnd med prøving... Håper/tror vi kommer til å prøve på 1 til om et par år (kanskje). Og skal heller ikke si med sikkerhet at vi da er ferdig, men tenker vel max 4 barn. Hadde jeg vært yngre da jeg begynte å få barn, ser jeg ikke bort i fra at vi hadde fått en liten gjeng ;) Jeg blir akkurat 33 år når nr 2 kommer.

Skrevet

Første runde ble vi "uventet" gravide etter bare 6 mnd. forhold, men da vi mistet den babyen i en dramatisk spontanabort i uke 11 var vi så vant med tanken at vi satte i gang med å prøve én gang til :)

Baby nr.1 satt da etter 3 mnd. med prevansjonsfri sex i 2005, og baby nr.2 var planlangt å komme i 2012, og kommer nå straks i februar/mars!

Som vi gleder oss!

Skrevet

Nr 1 ble jeg uventet gravid med da jeg slurvet litt med pillen. Med nr 2 fikk eg plutselig et slags kikk at "nå vil jeg ha baby!" FIkk aldri mensen igjen etter det kikket ;) Så her klaffet det med en gang.

Skrevet

Fordi vi hadde ubeskyttet sex! :P

Nei, vi syns vel det var på høy tid å komplettere familien nå.

Alle våre har vært planlagt, noen i lengre tid enn andre,

Skrevet

Forundret meg at ingen faktisk hadde svart "sex" her, men i innlegg nr 12 var det jo faktisk noen som hadde skjønt det ;-)

Skrevet

vil ha en tett gjeng, så derfor slo vi til igjen og skal ha nr. 3 på 4år:)

Skrevet

Har hatt lyst på barn leeenge, og etter å ha vært sammen i 4 år, stabil økonomi og et godt forhold fant vi ut sammen at det som mangelt i huset vår var en liten en :) <3

Skrevet

1. var ikke planlagt. Gikk da på p-plaster. Men var hjertelig velkommen. Nr 2 va ikke planlagt da jeg gikk på pillen. Fikk heller ikke vite jeg var gravid før uke 9, så var uaktuelt å ikke beholde han.. Nå skal vi straks prøve på nr 3. Og DET er planlagt ;)

Skrevet

Ingen av våre to var planlagte. Første er p-pillebarn, andre er et resultat av ubeskyttet sex :)

Skrevet

hadde lyst :)

droppa.prevensjon, men hadde regnet med at det tok litt lenger tid enn 1,5 mnd før det vart klaff. Men lykkelige er vi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...