1ungemamma Skrevet 29. januar 2012 #1 Skrevet 29. januar 2012 Ja var det planlagt eller hva var årsaken?
Fru.Vestavind Skrevet 29. januar 2012 #2 Skrevet 29. januar 2012 Førstemann var ikkje planlagt, vart gravid på p-pillar. Vi hadde trua på forholdet(som var nokså ferskt) og ingen av oss er tilhengarar av unødvendige abortar. Så det var ikkje aktuelt å gjere noko anna enn å starte familie;) No ventar vi nr.2. Vi vil gjerne ha ein stor familie, og tidspunktet vart bestemt ut i frå at vi ikkje ville vente ALT for lenge mellom ungane. Eldste er 3,5 ved termin. Veldig glad for begge graviditetane! Elskar barna mine over alt, og kan ikkje sjå føre meg ein kvardag utan. <3
OssTre<3 Skrevet 29. januar 2012 #3 Skrevet 29. januar 2012 Vi hadde lyst på barn. Begge har full jobb og kjøpt leilighet så bare en liten en som mangler:)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #4 Skrevet 29. januar 2012 Har alltid visst at vi ville ha barn. Mannen nærmer seg 31, så syntes det var på tide for han Venter nr. 1!
Glajenta ♥ Skrevet 29. januar 2012 #5 Skrevet 29. januar 2012 Nr.1 var godt planlagt - men vi hadde ikke trodd det skulle klaffe på 1.forsøk ;-) Nr. 2 var også godt planlagt, den skulle komme vinter/vår 2013 - men så blir det istedenfor en julibaby i år på oss :-) Vi er veldig glade og takknemlige for at vi har lett for å lage barn iallefall - og kommer aldri til å sjanse på såkalte "sikre perioder" igjen... :-)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #6 Skrevet 29. januar 2012 Nr 1 var godt planlagt. Ville gjerne ha barn, og der og da passet det veldig godt. Nr 2 var og planlagt, men det gikk kjappere enn vi hadde regnet med..
BettyBoob Skrevet 29. januar 2012 #7 Skrevet 29. januar 2012 Tja, førstemann var ikke planlagt - men hjertelig velkommer selv om jeg var i en vanskelig situasjon og endte opp som alenemor for ham. Andremann er på vei nå, ikke heeeelt planlagt, men hadde vært kjærester i 4 år da det skjedde og vi var begge over 30 Fornøyd, og ville ikke hatt det annerledes
Fru.Antonsen Skrevet 30. januar 2012 #8 Skrevet 30. januar 2012 Ja var det planlagt eller hva var årsaken? Med nr en var vi på forberedelsesstadiet dvs sluttet på pilla i forventning at det tok hvertfall 6 mnd før det skulle skje noe... Her ble det full score på første forsøk M nr 2 var det ønsket men ikke planlagt, jeg gikk ikke på pilla pga operasjon og andre medisiner. M nr 3 ammet jeg nr 2 og ventet på at syklusen skulle komme i gang så jeg kunne begynne på pilla... Nr 2 var knappe 6mnd gammel når det ble bolle i ovnen igjen Alt annet enn planlagt men vi får bare ta ansvar for våre handlinger og uforsiktighet. Han er ønsket i familien han her og <3 ....men han blir den siste!!!! Trust me!!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 30. januar 2012 #9 Skrevet 30. januar 2012 Begge våre er veldig ønsket og planlagt. Første kom etter 4-5mnd med prøving, mens den som er i magen nå kom først etter 2 år og 4 mnd med prøving... Håper/tror vi kommer til å prøve på 1 til om et par år (kanskje). Og skal heller ikke si med sikkerhet at vi da er ferdig, men tenker vel max 4 barn. Hadde jeg vært yngre da jeg begynte å få barn, ser jeg ikke bort i fra at vi hadde fått en liten gjeng Jeg blir akkurat 33 år når nr 2 kommer.
RockMama Skrevet 30. januar 2012 #10 Skrevet 30. januar 2012 Første runde ble vi "uventet" gravide etter bare 6 mnd. forhold, men da vi mistet den babyen i en dramatisk spontanabort i uke 11 var vi så vant med tanken at vi satte i gang med å prøve én gang til Baby nr.1 satt da etter 3 mnd. med prevansjonsfri sex i 2005, og baby nr.2 var planlangt å komme i 2012, og kommer nå straks i februar/mars! Som vi gleder oss!
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #11 Skrevet 30. januar 2012 Nr 1 ble jeg uventet gravid med da jeg slurvet litt med pillen. Med nr 2 fikk eg plutselig et slags kikk at "nå vil jeg ha baby!" FIkk aldri mensen igjen etter det kikket Så her klaffet det med en gang.
VinterSol+2 Skrevet 30. januar 2012 #12 Skrevet 30. januar 2012 Fordi vi hadde ubeskyttet sex! Nei, vi syns vel det var på høy tid å komplettere familien nå. Alle våre har vært planlagt, noen i lengre tid enn andre,
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 30. januar 2012 #13 Skrevet 30. januar 2012 Forundret meg at ingen faktisk hadde svart "sex" her, men i innlegg nr 12 var det jo faktisk noen som hadde skjønt det ;-)
Brno 08,09, + 12:) Skrevet 30. januar 2012 #14 Skrevet 30. januar 2012 vil ha en tett gjeng, så derfor slo vi til igjen og skal ha nr. 3 på 4år:)
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #15 Skrevet 30. januar 2012 Har hatt lyst på barn leeenge, og etter å ha vært sammen i 4 år, stabil økonomi og et godt forhold fant vi ut sammen at det som mangelt i huset vår var en liten en <3
KarLuc +1? Skrevet 30. januar 2012 #16 Skrevet 30. januar 2012 1. var ikke planlagt. Gikk da på p-plaster. Men var hjertelig velkommen. Nr 2 va ikke planlagt da jeg gikk på pillen. Fikk heller ikke vite jeg var gravid før uke 9, så var uaktuelt å ikke beholde han.. Nå skal vi straks prøve på nr 3. Og DET er planlagt
AnneEileen Skrevet 30. januar 2012 #17 Skrevet 30. januar 2012 Ingen av våre to var planlagte. Første er p-pillebarn, andre er et resultat av ubeskyttet sex
Appelsinpiken Skrevet 30. januar 2012 #19 Skrevet 30. januar 2012 hadde lyst droppa.prevensjon, men hadde regnet med at det tok litt lenger tid enn 1,5 mnd før det vart klaff. Men lykkelige er vi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå