Gå til innhold

gravid etter graviditet utenfor livmoren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. Er det noen her som har måtte fjerne den ene livmoren og blitt gravid på nytt igjen? Det har jeg.. og lurer på om dere kan kjenne noe på den siden der dere fjernet egglederen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har gjort det, for litt over et år siden.

Er litt usikker på hva du lurer på om jeg kjenner?

Kjenner ofte stikkesmerter langt ut på siden, men det føler jeg at jeg gjør på begge sider innimellom. Kjente mer helt i begynnelsen som jeg var overbevist var fantomsmerter, men dette forsvant etter ca 6 mnd..

Skrevet

Okei, litt likt det jeg føler også egentlig.. Men kjenner noe på den sida, men skal spørre legen til torsdag. Regner med at alt er normalt men at jeg blir så usikker pga dårlig erfaring.. Håper og tror det er på rett plass denne gangen og at oddsene for at det skulle vært utafor to ganger på rad er dårlige;)

Skrevet

jeg har det og har får to barn etter dette :) hver gang, også denne gangen så fikk jeg tidlig UL pga "smerter" der. Og samtidig så var jeg veldig redd for at det skjedde enda en gang.. Men hver gang så har jeg sett hjerte på rett plass slå mot meg :)

men det rare er at etter ULen så kom "smertene" bort på en måte :)

Skrevet

Ja, jeg hadde helt angst når jeg ble gravid igjen for at det skulle være utafor denne gangen også. Hadde UL i uke 5+2, og fikk se fostersekken trygt planta i livmora! :-) det hjalp.

Skrevet

Åja fikk du ul så tidlig.. Skal dit neste uke og er da 7+2

Skrevet

Jo, men det koster.. Betalte 1250,- tror jeg. Privat. Skal tilbake i morgen, er 6+3 da. Hun mente det skulle gå an å se evt hjerteslag da.

Har ikke kontakta fastlegen eller øvrig helsevesen enda.

Skrevet

Jeg har også hatt det, men slapp å operere bort (den ene egglederen ble riktignok ødelagt, men den er der). Men det jeg tenkte på er at det kanskje er arrvevet som strekker seg? Kjenner det røsker litt i arret etter ks, så kan jo være noe lignende?

Skrevet

Ser jeg er litt surrete.. skrev livmor her, men mente selvfølgelig at jeg hadde fjernet den ene egglederen.. kansje det er noe arrvev etter den jeg kjenner.. ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...