Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #1 Skrevet 29. januar 2012 Ingenting ble sakt på ettårskontrollen, men jeg kommer likevel ikke fra tanken om at det er rart at hun bruker 74 i bukse, men 86 i trøye. Veldig uvanlig, eller hva? Tenker det går seg til, men likevel...
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #2 Skrevet 29. januar 2012 Nei det er det vanligste. Begge mine har brukt en str mindre i bukse og det har de aller fleste av venners barn også gjort.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #3 Skrevet 29. januar 2012 De vokser så i rykk og napp disse små.Min snart 4 åring har flere bukser i str 98 og gensere i 11o.Klær er også veldig forskjell på størrelsene.Hun er nok ikke så stor, men faren er også "kort i bena"men ikke for kort.Går seg nok til.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 29. januar 2012 #5 Skrevet 29. januar 2012 Det er forskjell på barn, og du trenger nok ikke å bekymre deg. Vår eldste har også alltid vært lang i overkroppen i forhold til bena, så det å kjøpe f.eks joggedresser har vært ganske håpløst med mindre delene selges separat. I tillegg er han litt bredskuldret og trekker derfor mer i armene enn en del av hans jevnaldrende kamerater. Han har også hatt 1-2 størrelser i avvik mellom underdeler og overdeler nesten hele veien. Nå er han 9 år og bruker str 14-16 år i overdeler og 12 år i bukser (han er i tillegg veldig lang for alderen, 150 cm). De tre andre barna våres er mer jevne i vekst og bruker stort sett samme størrelse oppe og nede, evt en størrelse større oppe enn nede.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #6 Skrevet 29. januar 2012 kjempevanlig.. min eldste er 10 år, bruker 12 år i gensere og 8 år i bukser, slank og kort i bena, men lenger i overkroppen Samene f.eks. er jo veldig korte i bena.. Så mange som har korte ben har kanskje noe sameblod i seg?
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 29. januar 2012 #7 Skrevet 29. januar 2012 Vanlig med ujev str. Min er lang i bena og bruker 86 mens 74 eller 80 er nok på overkroppen for at hun ikke skal drukne i genserne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå