Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #1 Skrevet 29. januar 2012 Har en liten jente på 4mnd og en fra før på 4 år. Er hjemmeværende og styrer på mye i huset siden mannen jobber hele tiden. Siden jeg flyttet hit til en ny by og ikke kjenner så mange går det meste i å finnne på ting selv med mine jenter, men mannen er ganske "gjerrig" så vi gjør ikke så mye. Vet ikke om det er unormalt men vi finner kanskje på noe hver 2 uke og jeg blir litt "deprimert" av å være i huset hele tiden, ikke kan jeg ta meg en kaffe ute eller handle noe. Han handler mat inn osv. Flere som har det sånn?
Hubro :) Skrevet 29. januar 2012 #2 Skrevet 29. januar 2012 Hei Ja det er ikke enkelt å være ny på en plass. Jeg er tilflytter hit jeg bor nå, men heldigvis er samboer født og oppvokst her så har blitt kjent med en del personer gjennom ham. Vi er på kafè hver lørdag - fast takst for å treffe kjente, se et nytt fjes å bare prate med noen andre. Som oftest treffer vi bare på noen ute og prater med dem. Ellers prøver vi å gå ut å spise en god kvelds en gang i måneden. Vi er ikke akkurat noen partyløver så er veldig sjelden vi drar ut på byen. Mest om sommeren at vi annenhver uke går på den lokale puben og tar en øl, men blir sjelden noe mer enn det. Noen er mer sosiale enn andre. Ikke noe å gjøre med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå