Gå til innhold

Datter på 9 mnd, gravid og utro...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære var utro med bestevennina mi imens jeg var gravid...

nå er jeg gravid igjenn og nå er det jeg som var utro...

Hvor håpløs går det an å bli? det var one night stand utn at jeg en gang tenkte på min kjære forlovede...

han var borte så han viste ikke en gang at jeg hadde en annen gutt der...

er så lei meg for det som har skjedd.. vt ikke om jeg tørr å si det til han en gang.. men samvittigheta er skitten...

kommer sikkert til å få masse hate meldinger nå.. men fortjener det sikkert..

måtte bare få det ut her... takk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor var du utro da? For å "ta igjenn" for forrige gang du gikk gravid?

Skrevet

Neinei, for all del.

det bare skjedde, han er en kompis av meg, å jeg hadde besøk av 3 kompiser på filmkveld bare..å når vi skulle legge oss så fikk jeg ligg i armkroken hannes og det var så godt!

han var så snill å god med meg å strøyk meg over håret og sånt.

å til slutt så endte det med sex da...

må nevne at jeg kun er 18 år også da...

Skrevet

Alder er ingen unnskyldning for slik dumskap desverre.. Skal ikke rakke ned på deg på noen måte. Hva du velger og gjøre er det ingen andre enn deg selv som kan finne ut av. Klarer du og leve med skyldfølelsen for hva du har gjort? Elsker du egentlig din forlovede siden du så lett falt for fristelsene?

Skrevet

Min kjære var utro med bestevennina mi imens jeg var gravid...

nå er jeg gravid igjenn og nå er det jeg som var utro...

Hvor håpløs går det an å bli? det var one night stand utn at jeg en gang tenkte på min kjære forlovede...

han var borte så han viste ikke en gang at jeg hadde en annen gutt der...

er så lei meg for det som har skjedd.. vt ikke om jeg tørr å si det til han en gang.. men samvittigheta er skitten...

kommer sikkert til å få masse hate meldinger nå.. men fortjener det sikkert..

måtte bare få det ut her... takk...

du legger deg da ikke i samme seng som kompisen din???

Skrevet

herregud,du er jo kun 18 år. ;)

vi er da alle sammen mennesker og mennesker gjør feil,uansett alder ;)

å vi er mange som ikke er perfekte og lever det perfekte kjedelige A4 liv,med villa,volvo og vovse.

kanskje forholdet mellom dere er så godt som det burde være.

men du var gravid da du var utro?

så er det jo ingen fare for at kompisen er faren.

Så se på dette som noe hyggelig,spennende og deilig.

å hold det hemmelig mellom dere.

Skrevet

Jo jeg, la meg i samme seng som kompisen min.. gjort det mange ganger før også.. bare at det ikke har skjedd noe da..

Vet det var dumt av meg men..

hehe, ja jeg var gravid da jeg var utro :)

Takk, for positivt svar :o trodde ikke jeg skulle få det, hehe! :P

hjelper mye :)

Skrevet

Triste greier..

Skrevet

Er dette bare tull eller???

Du er bare 18 år, er forlovet, har et barn er gravid igjen og utro...???

om dette er sant så bør både du og forloveden tenke dere godt om og gjøre en helomvening for dere har da for pokker barn sammen og venter nr 2....En driver ikke på slik når en er i et lykkelig og sunt forhold og har barn sammen.

Du bør droppe kompisen, ikke treffe han igjen så unngår du slike feilgrep. Og han typen din bør klare og holde seg unna dine venninner..Eller hadde vel ikke kalt henne venninne...

Dere burde vel strengt tatt ikke hatt barn sammen heller da med tanke på hvordan dere holder på..

Skrevet

får du ikke dårlig samvittighet?? da tenker jeg ikke bare over for kjæresten din, men din datter og ditt ufødte barn?? :o

jeg kunne aldri ha gjort noe sånn, blir faktisk dårlig av tanken på å være intim med noen andre enn min mann mens jeg bærer hans barn i magen! ville aldri ha gjort det uansett, gravid eller ikke..

ikke ville jeg gidda å være sammen med en som hadde knulla venninna mi bak ryggen min heller... vi er vist helt på forskjellige planeter jeg å du! håper bare barna deres slipper å få høre om hvordan dere har holdt på...

jeg hadde vært drit flau om jeg hadde hørt at min mamma var sånn... som var utro med meg i magen feks... ikke bra...

ikke gidder jeg å hjemme meg bak anonym knappen heller, for jeg er ikke flau over min mening !!

men lykke til, håper du kommer på bedre tanker...

(håper du brukte kondom når du hoppa i høye, det vil ikke være noe særlig med kjønnsykdommer nå som du er gravid)

Gjest Heartbroken
Skrevet

Ikke for å være slem, men dere er vel et ypperlig eksempel på hvorfor barn ikke skal få barn.

Alle ungdommer trenger å få være akkurat ungdom, bekymringsfrie og litt uansvarlige, og ikke ha ansvar for små liv før de er voksne nok til å sette barna først.

Skrevet

å en ting til, når man er i ett forhold, så legger man seg ikke i senga med en kompis!!

eneste unntaket måtte være om han var 100%homofil!

Skrevet

ikke bra HI , men det er ikke bare du da tydeligvis..typen din har vært like ille. dere er like gode nå.

så enten start på nytt som like god eller dropp det helt :)

Men må si meg uenig med heartbroken.. jeg var 17 som gravid å jeg har gitt barnet mitt den beste starten på livet, man er ikke dårligere om man er unge foreldre.

Skrevet

«Den av dere som er uten synd, kan kaste den første steinen på henne.» (Sitat: Jesus, da han redda ei kvinne fra steining, ho var anklaga for ekteskapsbrudd, for veldig veldig lenge siden.) Mange som føler seg herlig uskyldsreine her, ser jeg. Ho som skriver veit jo at det ho gjorde var galt. Jeg synes det er synd at det ikke var mer støtte å få her inne. Lykke til, dama!

Skrevet

du anonym over her mener vi skal si at dette er greit da eller?

jeg er langt fra feilfri selv, men kan med handa på hjerte sia at dette kunne jeg aldri gjort... her står barna og familien min høyest! å legge seg ned å knulle kompisen sin er da ikke å trø litt i salaten... jeg har rett til min mening.. gjemmer meg ikke bak anonym knappen heller... sånn som visse andre, eks DU..

vist man er ute etter noen som skal støtte opp under så er det heilt feil plass å legge dette ut.. dette vet nok HI også..

Skrevet

Kjære HI!

Dette var triste greier, og håper virkelig du har dårlig samvittighet for det du har gjort å det håper jeg typen din også har for det han gjorde mot deg, begge deler er smakløst, MEN, nå står dere likt som ei nevner tidligere her, og da burde du kansje si det til ham også i og med at han fortalte det til deg(?). Da kan dere kansje starte på nye ark, mest sannsynlig med en del sjalusi men det skulle bare mangle etter svik fra begge sider her. Hvis du virkelig angrer så kommer det ikke til å skje igjen og kansje sjalusien kan være med å holde det i sjakk, du kommer heller ikke til å føle deg bedre før skjellettet er ute av skapet.

Men til neste gang burde du også vite bedre enn å legge deg i samme seng som en annen mann. Håper virkelig dere begge har lært av dette, ingenting føles jævligere enn å bli sviktet av en du elsker!

Skrevet

Har snakket med han nå..

han ble veldig sint.. gråt litt men tilga meg, han fikk sjenne smerten jeg fikk gjennomgå nå, bortsett fra at han svikta meg å ble sammen med hu han var utro med i 1 mnd før han kom tilbake til meg.. jeg spurte om tilgivelse med en gang.. og det fikk jeg.

han sa han elsket meg og at vi skulle ordne det når han kom hjem fra millitæret i uka her.

det blir enklere å starte på nytt nå når begge er like gode.. eller like ille da..

så jeg er egentlig litt glad for at dette skjedde..

- HI

Skrevet

Vil bare ønske deg lykke til, jeg! Håper det ordner seg til det beste for alle :)

Skrevet

Lykke til, håper ting ordner seg nå som ting er kommet ut. Og lykke til med graviditeten din! :)

Skrevet

Tusen takk dere :)

ting order seg med tiden.. på tide å bli voksen nå :)

- HI

Skrevet

Ikke for å være slem, men dere er vel et ypperlig eksempel på hvorfor barn ikke skal få barn.

Alle ungdommer trenger å få være akkurat ungdom, bekymringsfrie og litt uansvarlige, og ikke ha ansvar for små liv før de er voksne nok til å sette barna først.

Litt uenig her. Ungdommer skal ikke nødvendigvis få pult rundt for å "være ungdom". Enkelte har ikke behov for slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...