Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #1 Skrevet 29. januar 2012 Jeg holder på å lære meg å sy, og har fått lånt meg en symaskin som er 15-20 år gammel og plages som farsken med den undertråen. Den ryker i ett sett eller så blir det krøll til slutt. Det som er at det er et helvette å få satt inn det der på nytt. Herlighet for et system. Blir så sint. Er nyere maskiner lettere? For hvis de er så kjøper jeg meg en NY når jeg får rååååååd....Farsken. Hater den symaskina.
Serepta Skrevet 29. januar 2012 #2 Skrevet 29. januar 2012 Det høres ut som om du har spolen feil vei...
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #3 Skrevet 29. januar 2012 Det høres ut som om du har spolen feil vei... Nei det har jeg ikke Har prøvd begge veier. Men er 100 prosent sikker på at den er rett.....I allefall i følge bruksanvisningen
Serepta Skrevet 29. januar 2012 #4 Skrevet 29. januar 2012 Men vet du at maskinen virket før du fikk låne den ? Kan du justere trådspenningen ?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #5 Skrevet 29. januar 2012 Men vet du at maskinen virket før du fikk låne den ? Kan du justere trådspenningen ? Det som er er at den fungerer fint en liten stund så blir det surr eller så ryker tråden. Har prøvd å justere trådspenningen. Både slakkere og strammere. Virker som om maskinen lever sitt eget liv, for den fungerer som sagt fint en liten stund så blir det plutselig masse surr om og om igjen. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå