Gå til innhold

jeg klarer ikke komme....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg får ikke orgasme. har aldri fått det. når jeg nermerer meg klimaks, så sier alt inni meg "stopp stopp stopp" og jeg gjør hva som helst for å få kjæresten til å stoppe. han blir leiseg.

det gjør ikke meg noe at jeg ikke kommer, men det plager han veldig mye. jeg tror det sårer han noe voldsomt. og jeg vil ikke at dette skal ødlegge mellom oss.

hva i alle dager skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drit i orgasmen? Vil du ikke så vil du ikke, enkelt og greit.

Skrevet

Drit i orgasmen? Vil du ikke så vil du ikke, enkelt og greit.

men jeg kan jo ikke det når han blir leiseg og såra?!?

hvordan skal jeg få han til å forstå at han er super god, og at dette ikke har noe med han å gjøre?

jeg er veldig redd for at dette skal ødlegge mellom oss, og han skal dumpe meg. han er en veldig bra fyr som jeg vil ha i livet mitt!

Skrevet

Øh, men hvorfor bryr han seg om om du kommer eller ikke når du har sagt du syns det er bra som det er? SkjØnner ikke det jeg... Går det liksom ikke an å ha god sex uten at den ene eller den andre Må komme?

Skrevet

Uff jeg opplevde det samme en gang i tiden. En eks som var sykelig opptatt av at jeg måtte komme. Problemet er at det kan jeg kun alene, med dusjstrålen til hjelp. Han ble etter hvert på grensen til en overgriper, der han fortsatte når jeg sa nei og stopp, og ble forbanna fordi jeg ikke ville. Håper du får snakket med mannen før det eventuellt eskalerer.

Skrevet

Hva du skal gjøre kommer vel egentlig litt an på hva du selv ønsker, og hvor viktig dette er for din egen sexualitet. Skal du gjøre noe med dette så skal det jo være for din skyld og at dette er viktig for deg, ikke for å dekke hans behov eller ego følelse

Hvis du faktisk er helt fornøyd med å ha det slik og at orgasme ikke er noe savn eller ønske for deg, eller noe som du trur vil være noe som gjør sexlivet bedre for deg selv, så burde han jo slå seg til ro med dette og akseptere at det er en del av hvem du er. men er set slik at det er et savn for deg og noe du gjerne ville oppleve så kan du jo søke hjelp hos en sexolog for å prøve å finne om det er noen form for blokkering som gjør at du ikke vil gå løpet helt ut

Lykke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...